הסוגים השונים של קורקינטים לילדים

הילדים מבקשים מכם שתקנו להם קורקינט? מוטב לבחון את כל האופציות ללא יוצא מן הכלל • זוהי הסיבה שהחלטנו להציג לפניכם את כל הסוגים האפשריים, מהם תעשו את הבחירה
תוכן שיווקי
ב' שבט התשפ"ד / 12.01.2024 11:46

הילדים מבקשים מכם שתקנו להם קורקינט? עוד בטרם הרכישה יהיה עליכם להבין איזו אפשרות הנכונה עבורם.

האפשרות הראשונה שעומדת לנגד עיניכם, אינה תהיה תמיד האפשרות האידיאלית. כדי שתוכלו להפיק את המקסימום האפשרי, מוטב לבחון את כל האופציות ללא יוצא מן הכלל. זוהי הסיבה שבגינה החלטנו להציג לפניכם את כל הסוגים האפשריים, מהם תעשו את הבחירה. אם כבר בוחרים סוג אחד, הוא חייב להיות סוג שמתאים להם כמו כפפה ליד.

כמובן שהבחירה הסופית על סמך מה לבחור היא אך ורק שלכם בתור הורים לאותם ילדים. אך עם מכלול השיקולים, יהיה לכם קל לדעת כי אתם בדרך הנכונה.

קורקינט דו גלגלי

כאשר מדברים על קורקינט לילדים האפשרות הראשונה שעולה לראש תהיה קורקינט דו גלגלי. מדובר על הקורקינט הסטנדרטי, זה שקיים בעולמנו כבר שנים רבות. הקורקינט מבוסס על שני גלגלים, כידון וכמובן משטח עמידה עליו עומדים בעת הרכיבה. הבעיה העיקרית עם הקורקינט הזה היא היותו פחות בטיחותי לרכיבה ממושכת.

מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבחון היטב למי אתם נותנים אותו, ובאיזה שלב תבחרו בו. האפשרות הזאת צריכה להיות רלוונטית רק לילדים בוגרים, כאלה שלא יסכנו את עצמם בעת הרכיבה עליו. מעבר לעובדה הזאת, הרכיבה על קורקינט דו גלגלי כמו על קורקינטים אחרים מחייב חבישת קסדה.

קורקינט תלת גלגלי

עוד אפשרות שנמצאת על הפרק בהקשר של קורקינט לילדים תהיה קורקינט תלת גלגלי. הקורקינט הזה דומה, אך גם שונה מהקורקינט הסטנדרטי אותו כולם מכירים. מה שמייחד את הקורקינט הזה זה היותו עם שלושה גלגלים, ולא עם שני גלגלים כמו הקורקינט הקודם. הרכיבה על הקורקינט הזה תהיה יותר בטוחה, שכן הוא יציב יותר בשל הוספת הגלגל הנוסף. נדגיש כי גם כאן קיימת חובת חבישת קסדה, גם אם זה נראה לכם עניין מיותר. את הקורקינט הזה אפשר לרכוש לילדים קטנים יותר, כאלה שאינכם מרגישים בנוח לרכוש להם קורקינט דו גלגלי. אם ילדיכם הקטן משגע אתכם, זוהי בהחלט יכולה להיות בחירה נוחה, פשוטה וידידותית עבורו.

קורקינט אופניים

לסיום נרצה לדבר על עוד קורקינט לילדים שניתן לראות אותו פופולארי מאוד בשנים האחרונות. הקורקינט הזה יכול להיות עם שניים או שלושה גלגלים, אך המראה שלו שונה בתכלית. הגלגלים עצמם יותר גדולים ורציניים, מה שמעניק חווית נסיעה שונה בתכלית. עם הקורקינט תוכלו להגיע למקומות מרוחקים, מה שהיה בלתי אפשרי עם הקורקינט הרגיל.

גם כאן חובה להפעיל שיקול דעת בעת רכישתו, כך לא תמצאו את עצמכם מתחרטים כי עשיתם בחירה זו. קורקינט לילדים דמוי אופניים מיועד לילדים בוגרים שעברו מספיק בהקשר הזה. כאלה שרוצים לעלות שלב, ולהגיע עם הקורקינט לכל מיני מקומות בצורה קלה ופשוטה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות