בן כספית: נתניהו אכל שתי ארוחות במסעדות לא כשרות

הארוחה של ראש הממשלה עם המיליארדר שלדון אדלסון לא הייתה היחידה • העיתונאי בן כספית חושף ב'מעריב השבוע': עוד באותו יום המשיך נתניהו לארוחה נוספת במסעדת פירות ים ושרצים במנהטן
יוני גרין
ח' תשרי התשע"ה / 02.10.2014 10:00

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מתרשם, כנראה, מהמחאה של פוליטיקאים חרדים בעקבות הארוחה הפרטית שסעד בחברת  המיליארדר שלדון אדלסון במסעדה לא כשרה במנהטן.

לפי דיווח של העיתונאי בן כספית ב’מעריב השבוע’, בהמשך אותו יום בו סעד נתניהו עם אדלסון ב’מסעדת החזירים’, הוא ישב בראש ארוחה חגיגית של תורמים, מיליארדרים יהודיים, מקורבים ובני משפחה במסעדת פירות ים, ש”החרדים יוכלו בקלות לכנותה מסעדת השרצים”.

מדובר באחת המסעדות היוקרתיות והיקרות ביותר באזור ניו־יורק: the chart house – הממוקמת על המזח על שפת הנהר וצופה על מנהטן כולה. המסעדה מוגדרת כמסעדת פירות ים, ורוב התפריט המוגש בה מכיל פירות ים שונים כמו סרטנים, קלמרי ושרימפס.

לפי הדיווח, באירוע נכחו גם נציגים רשמיים של מדינת ישראל כמו השגריר הישראלי בוושינגטון רון דרמר ורעייתו, וראש הסגל בלשכת ראש הממשלה ארי הרו, שהוא שומר מצוות.

 נתניהו מצידו, דחה אמש ביקורות על החלטתו לאכול ארוחת צהריים במסעדה בלתי כשרה בניו-יורק, בחברתו של איל בתי ההימורים שלדון אדלסון.

ראש הממשלה נשאל על ידי העיתונאית לילך ויסמן מ’גלובס’: אדלסון הוא בבחינת סדין אדום מבחינת ממשל אובמה – האם אינך חושב שפגישה עמו היה צריך לקיים בנסיעה פרטית, ולא ממלכתית?

נתניהו השיב: “זו היתה פגישה פרטית עם מכר ותיק”. הוא לא הוסיף אף מילה בסוגיה זו. קודם לכן, סרבו דובריו להתייחס לנושא.

כזכור, העיתון ‘ניו יורק פוסט’ חשף כי נתניהו, אדלסון ואנשים נוספים סעדו במסעדת Fresco By Scotto במנהטן, ביום שני, וכי ראש הממשלה הזמין צלעות עגל – מנה שאינה כשרה, מפני שהוכנה במסעדה בלתי כשרה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן כספית
    02/10/2014 19:51
    לר
  1. למה לא תדאג לכשרות הצלחת שלך ? בערב יום הכפורים ״צדיק״ כמוך דואג לחטאי אחרים. גם אם זה נתניהו, לא יאה

  2. בן כספית
    06/10/2014 07:20
    לר
  3. בן כספית תירגע. יש נושאים יותר חשובים מהצלחת של ראש הממשלה.