עילאי בן השנתיים נרצח בדקירות בלוד • מעצר החשוד הוארך ב-13 יום

אירוע האלימות המזעזע התרחש ברחוב חללי אגוז בלוד, לאחר שהחשוד עבר במקום ודקר את הפעוט בראשו • בשל החשד למצבו הנפשי המעורער, החשוד צפוי להישלח לבדיקה פסיכיאטרית • עם זאת, אין לו רקע נפשי והוא אינו מוכר לרשויות
חיים טוויל
י"ז טבת התשפ"ד / 29.12.2023 12:56

עילאי קירושינה ז”ל בן השנתיים הוא הפעוט שנדקר אתמול למוות על ידי מתמודד נפש בלוד. כך הותר היום (שישי) לפרסום.

בפעילות משותפת של ראש העיר יאיר רביבו ומנכ״ל עיריית לוד, שליוו את המשפחה יחד עם מתנדבי יחידה 360, שוחררה לקבורה גופת הפעוט.

הלוויתו תתקיים היום בשעה 12:45 בבית העלמין גני אסתר ראשל״צ, שם ייטמן.

בית המשפט בפתח תקווה האריך את מעצרו לבקשת המשטרה ב-13 ימים.

בשל החשד למצבו הנפשי המעורער הוא צפוי להישלח לבדיקה פסיכיאטרית במהלך הימים הקרובים. עם זאת, לפי ‘כאן חדשות’, לחשוד אין רקע נפשי והוא אינו מוכר לרשויות.

לפי ‘כאן חדשות’, אימו של עילאי הכירה את החשוד ברצח והשניים אף היו מסוכסכים במשך כחודשיים. לפני כחודש, זה הגיע למצב שאם הפעוט הגישה נגד החשוד תלונה במשטרה, בעקבות אותו סכסוך שקשור לחנות טלפונים שבבעלותו, הנמצאת צמוד לזירת הרצח.

הוריו של החשוד ברצח העידו  כי ניסו בשבועות האחרונים לאשפזו, בעקבות מצבו הנפשי – אך ללא הצלחה.

אם החשוד יימצא כשיר לעמוד לדין, תוכל המשטרה לגבש כתב האישום בגין רצח, שכן הוא הודה בחקירתו בביצועו ויש להם את הסכין שאיתה ביצע את המעשה.

אירוע האלימות המזעזע התרחש ברחוב חללי אגוז בלוד, לאחר שהחשוד עבר במקום ודקר את הפעוט בראשו.

כוחות הצלה שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אולם למרבה הצער מותו נקבע מותו במרכז הרפואי אסף הרופא.

לפי דיווח ב’מעריב’, החשוד שיתף פעולה בחקירתו. בבדיקה פסיכיאטרית וגם בחקירתו טען החשוד כי שמע קולות, וכי ניסה לשים קץ לחייו לפני מספר שבועות.

בדיון בבית המשפט טען סנגורו: “מדובר פה על טרגדיה נוראית ואירוע קשה מאוד ומצער מאוד וההגנה לא מקלה בראש בטרגדיה הזאת. עם זאת, נראה לנו שיש אינדיקציות רבות שמחייבות בדיקה של מצבו הנפשי של החשוד שלמיטב הבנתי ולהתרשמותי היא מעורערת.

“הוא מושפע ממחשבות שווא קשות ושומע קולות, רואה דמויות שמנחות אותו לפעול כפי שפעל. אני בספק לגבי בוחן המציאות שלו ואני מסכים בנסיבות של התיק הזה על הסתכלות בתנאי אשפוז ולאור זאת אנחנו נסכים להארכת מעצר עד ה-10 בינואר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות