“זה בניין של מיליונרים”: דייר נזף במטפל שליווה ילד עם אוטיזם

דייר בבניין יוקרה במרכז ירושלים תועד נוזף במטפל שליווה ילד עם אוטיזם, שגר באותו בניין: "לא יכול להיות שבניין של מיליוני דולרים יהפוך למועדון של אתה יודע מה" • השר מרגי: "תיעוד מזעזע וחמור! צריך להוקיע תופעות כאלו מתוכנו"
חרדים 10
ט"ו טבת התשפ"ד / 27.12.2023 19:16

בתיעוד שצולם היום (רביעי) בבניין יוקרה במרכז העיר ירושלים, נראה גבר נוזף במטפל שמלווה ילד עם צרכים מיוחדים – וחוסם את המעלית.

בתיעוד – שפרסם לראשונה ידידיה אפשטיין בחשבון הטוויטר שלו – נראה הדייר אומר: “לא יכול להיות שבניין של מיליוני דולרים יהפוך למועדון של אתה יודע מה, עם כל הכבוד” – כל זאת, בזמן שהמטפל מנסה לעלות יחד עם הילד במעלית, והילד נכנס להתקף בגלל הנזיפות.

“מה זה, עם כל הכבוד וההערכה”, אמר הגבר . “זה לא ייתכן דבר כזה. סליחה שאני אומר, מחילה”.

המטפל שליווה את הילד הגיב: “אני משלם בדיוק כמוך. אני יכול לעלות במעלית עכשיו?” הגבר השיב: “שנייה חמוד דקה”, כשהוא מפנה את דבריו לילד.

לאחר מכן, הם עלו יחד במעלית.

האב המאמץ של הילד שתועד בסרטון אמר בשיחה עם חדשות 12: “אני לא מכיר אישית את השכן הזה מהבניין. המטפל של הבן שלי חזר יחד איתו מבדיקה בקופת חולים. הבן שלי היה לא נינוח מהכניסה למעלית ואותו שכן פשוט חסם את הדרך של הילד לעלות הביתה, מה שגרם לו להיכנס להתקף.

“השכן אומר למטפל של הבן שלי זה בניין של מיליונרים, זה פשוט מרתיח. אנחנו משלמים בדיוק כפי שהוא משלם. עצוב שבשנת 2024 עדיין אין מודעות לצרכים של ילדים עם מוגבלויות. זה כואב לנו ואני מקווה שסיפור כזה לא יחזור על עצמו”.

האב הדגיש: “אני נפגעתי בשם הילד שאני מגדל אותו והוא גר אצלי. בדרך כלל אנשים שרואים אותו מגיבים אליו בחמלה ופשוט הופתעתי מהסיפור הזה. לא ידעתי איך להגיב. איך מנעו מהילד הזה לעלות במעלית? אתה לא רואה שהוא אוטיסט והתגובה. אני פשוט המום”.

שר הרווחה יעקב מרגי אמר בתגובה לתיעוד: “תיעוד מזעזע וחמור! צריך להוקיע תופעות כאלו מתוכנו. עלינו כחברה מתוקנת להכיל ולקבל באהבה את הילדים המיוחדים הללו ולשלבם בקהילה”.

שר הבריאות אוריאל בוסו הגיב בטוויטר: “תיעוד מזעזע וחמור מאוד. לאן נעלמה החמלה?! חיבוק גדול לילד המקסים ולמשפחתו שהגיבה באצילות למרות המילים הקשות שהוטחו בה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות