לאחר שהמטבח הוכשר: אורי מקלב ביקר במסעדת ‘נור’ הדרוזית בג’וליס שבצפון

אסמה, בעלת המסעדה, הודתה לסגן השר וצוותו שסייעו לה בהכשרת המסעדה מול הרבנות לכשרות ארצית • מקלב: אתם מזכים את האחרים ומונעים הכשלה מיהודים רבים, אני מקווה שהמהלכים הטובים הללו ילוו אתכם בהמשך הדרך
אריה ריבקינד
י"ב טבת התשפ"ד / 24.12.2023 10:48

אירוע יוצא דופן: סגן השר אורי מקלב ביקר בכפר הדרוזי ג’וליס שבצפון הארץ, לאחר שבעלת מסעדת ‘נור’ הדרוזית ביקשה להכשיר את המקום – כדי שזו תוכל לספק מזון כשר למפונים ולחיילים דתיים בחזית הלחימה.

בעלת המסעדה פנתה לפני חודש אל לשכת סגן השר אורי מקלב בבקשה לסייע לה בתהליך הנדרש עבור הכשרת המקום, זאת לאחר שמאז תחילת הלחימה החלה המסעדה לספק מנות מזון ארוזות ואיכותיות לאלפי המפונים והחיילים באזור הצפון, ללא כל עלות,

אלא שבעלת המסעדה, המגיעה ממשפחות השכול, ביקשה להאכיל גם את אלפי המפונים והחיילים שומרי הכשרות – ובלשכתו של  מקלב יצרו קשר עם הרבנות הראשית וסייעו בכל ההליך הדרוש, עד לסיום ההכשרה.

עם סיום הליך ההכשרה הגיע סגן השר לביקור במסעדה, שם נפגש עם בעלת המקום ונכבדי הקהילה הדרוזית בכפר ג’וליס.

אסמה, בעלת המסעדה,  הודתה לסגן השר על הירתמותו לטובת הכשרת המקום: “אנחנו מודים לך מאוד על העזרה והסיוע למסעדה שלנו. הכשרת המקום הינה תהליך שאנחנו רוצים אותו, אנחנו מחליפים את כל התפריט בשמחה כדי שנוכל להאכיל את שומרי הכשרות. זה דבר היסטורי וזה יזדקף לזכותך”.

מקלב אמר לבעלת המסעדה כי היא עושה דבר חשוב מאוד: “את מזכה את האחרים, כך שעוד אנשים יוכלו לאכול מהמקום פה וגם מונעת את ההכשלה של מי שלא יודע – והמנות מפה מגיעות למקום בו הוא נמצא”.

בסיום הביקור בירך מקלב את הנוכחים בהצלחה גדולה: “אין ספק שהמלהכים הטובים הללו ילוו אתכם, שיהיה לנו ימים שקטים וברכה והצלחה במקום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות