רגב נגד הפרשן הוותיק: לחקור את אהוד יערי “בחשד לסחיטה באיומים”

שרת התחבורה פנתה ליוע"משית לאחר שהפרשן כתב לה על ציטוטים שהודלפו מהקבינט: "לפעול באופן מיידי לפתיחה בחקירה על מנת לגלות מי הדליף ליערי את המידע מדיוני הקבינט וכן לחקור את יערי בחשד לסחיטה באיומים כלפי"
חרדים 10
י' טבת התשפ"ד / 22.12.2023 13:16

שרת התחבורה מירי רגב פנתה היום (שישי) ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, בדרישה לחקור מי הדליף חומרים מהקבינט לפרשן חדשות 12 אהוד יערי – וכן לחקור אותו “בחשד לסחיטה באיומים כלפי”.

בתכתבות שלו עם הדובר של השרה בוואטספ אמר יערי: “היא תשמע ממני בטלוויזיה. שתתבייש לה, היא איבדה את דעתה. נטפל בזה”.

לטענת רגב, יערי מנסה לסחוט אותה באיומים, לאחר שפרסם ציטוטים מישיבת קבינט בהשתתפותה.

במכתב שפורסם על ידי רן בוקר כתבה השרה ליועמ”שית: “מר אהוד יערי הפרשן לענייני הערבים מערוץ 12, ביצע כלפי עבירה של סחיטה באיומים כאשר עשה שימוש במידע שלטענתו הודלף לו מדיוני הקבינט”.

רגב הוסיפה, כי יערי “כתב לי ‘תתביישי לך! תשמעי ממני בטלוויזיה’ הודיע לדובר שלי ש’היא יצאה מדעתה ונטפל בזה’ ולאחר מכן שוחח איתי, אמר לי כי המקורות שלו באמ”ן אמרו לו שהעברתי בדיוני הקבינט ביקורת על הרמטכ”ל, דרש ממני להפסיק להעביר ביקורת על הרמטכ”ל במסגרת ביצוע עבודתי בקבינט, ואיים כי אם לא אעשה כן – הוא ‘יטפל בי’ ואני ‘אשמע ממנו בטלוויזיה’ וכמו כן אמר לי ש’ירדתי מהפסים'”.

בפנייתה כתבה ליועמ”שית: “אבקשך לפעול באופן מיידי לפתיחה בחקירה על מנת לגלות מי הדליף למר יערי את המידע מדיוני הקבינט וכן לחקור את מר יערי בחשד לסחיטה באיומים כלפי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות