פצוע פיגוע הדקירה שחזר: הרגשתי מכה חזקה, רדפתי אחרי המחבל

קצין המילואים, סרן מני קלכהיים, שנפצע בפיגוע בתחנת הדלק שיחזר: "הרגשתי מכה חזקה מאחורה, ראיתי מישהו יוצא מהחנות, רדפתי אחריו - ויריתי לעברו" • "ברוך השם שאני עמדתי שם, אבל ייתכן שתושב או תושבת אחרים היו יוצאים אחרת"

חרדים 10
ה' טבת התשפ"ד / 17.12.2023 20:34

סרן מני קלכהיים מהיישוב עטרת בבנימין, אבא ל-7 ילדים, שנדקר על ידי מחבל בפיגוע בתחנת דלק אחר הצהריים (ראשון) שיחזר הערב  את התקרית.

הקצין, שחתר למגע ורדף אחרי המחבל כשהסכין נעוצה בגבו וירה בו, סיפר: “היום, בדרכי הביתה בעטרת שבבנימין חזרה מפעילות של יחידת המילואים שלי, עצרתי בחנות נוחות בתחנת הדלק ברנתיס. כשהייתי בקופה הרגשתי מכה חזקה מאחור וראיתי מישהו בורח מהחנות. התחלתי לרדוף אחריו ויריתי לעברו. ככל הנראה פצעתי אותו”, סיפר קלכהיים.

הוא הוסיף: “ברוך השם שאני עמדתי שם, קצין במדי צה”ל עם נשק ארוך שיכול להגיב, אבל ייתכן שתושב או תושבת אחרים היו יוצאים אחרת.

“החמאסניקים שאנחנו כרגע במלחמה איתם בעזה – נמצאים גם לידינו ביו”ש. הם לא רוצים את הקיום שלנו ואת החיים שלנו. צריכים להילחם להם בכל מקום. תודה לקדוש ברוך הוא שהציל אותי ושבעזרת השם יהיה גם ישועות לכל עם ישראל”.

המחבל ברח לכפר רנטיס ונתפס תוך כשעה על ידי כוחות צה״ל. הקצין פונה לבית החולים ומצבו מוגדר בינוני.

המחבל  הוא ראמי בלוט, בן 21 מהכפר רנתיס.

ממערכת הביטחון נמסר כי הוא מזוהה עם חמאס וכתב צוואה לפני שיצא לפגע. עוד נודע כי המחבל החזיק באישור עבודה ביישובים ביהודה ושומרון.

דקר את הקצין שעמד בקופה בגב ונמלט: המחבל נתפס ברנתיס • צפו

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: “הקצין הגיבור הסתער על המחבל, רדף אחריו וירה בו. אני מחזק את ידיו. יש לו חלק חשוב בבטחון השוטף של יישובי בנימין וכעת הוא עמד בחזית מול מחבל נפשע. אני שולח לו איחולי רפואה שלמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות