ח”כ צבי סוכות דורש: בירור דחוף למגיש גל”צ שזרק משידור אב שכול

במכתב דחוף ששיגר לתחנת הרדיו גל"צ ומשרד הביטחון קרא ח"כ צבי סוכות לזמן לבירור דחוף את המגיש עידן קוולר, שהוריד משידור את איציק אב שכול - רק משום שתקף את התנהלות כלי התקשורת
אבי כץ
כ"ז כסלו התשפ"ד / 10.12.2023 20:35

חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית פנה הערב (ראשון) לרדיו ‘גלי צה”ל’ ומשרד הביטחון, בדרישה כי יזמנו  את המגיש עידן קוולר לבירור דחוף, זאת  לאחר שהוריד משידור את איציק בונצל, אביו של סמ”ר עמית הי”ד – רק משום שתקף את התנהלות כלי התקשורת.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

במכתב כתב סוכות: “התנהלות חמורה זו, כנגד אב ששכל את בנו מספר ימים קודם לכן, אינה ראויה בכל אמצעי תקשורת שהוא, אך חמורה היא עוד יותר כאשר מדובר בתחנת הרדיו של צבא ההגנה לישראל. זוהי התנהלות שהציבור הישראלי לא מוכן לשאת כנגד אלו שהקריבו את היקר מכל”.

הח”כ  הוסיף: “לא יתכן כי בזמן בו משמיעים חדשות לבקרים קריאות להפסקה מוחלטת של המבצע הצבאי מצד משפחות שכול, ביקורת לגיטימית על כלי התקשורת מצד הורים לחיילים שנפלו בקרב תיתקל בסתימת פיות בתחנת הרדיו הצבאית”.

סוכות דרש: “נוכח כל האמור לעיל, ובשים לב לתפקידה ואופיה של התחנה כתחנת רדיו צבאית, אבקש לקיים בירור דחוף בנושא ולטפל בו במלוא החומרה”.

בונצל אמר במהלך ראיון עמו: “אני מבקש מהעם, כבו את הטלוויזיה, אל תתנו לרעל להיכנס לכם לאוזניים”. הוא מתח ביקורת על יושבי הפאנלים באולפנים: “מביאים לנו אלופים מלפני מאתיים שנה, הם לא יודעים כלום, הם יושבים, לא מכירים את התוכניות, מטפטפים רעל ורעל, מעלים את מחיר השבויים בלי לשים לב”.

בונצל הוסיף: “לא ראיתי תוכנית שנפתחה בתפילה לשלום המדינה. לכן, אנחנו העם ננצח אתכם התקשורת, נכבה את הטלוויזיה”.

בתגובה המראיין עידן קוולר הוריד אותו משידור – וטען: “אני לא יכול לשאת את זה יותר”.

‘מטפטפת רעל’: האב השכול תקף בגל”צ את התקשורת והורד משידור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות