‘מטפטפת רעל’: האב השכול תקף בגל”צ את התקשורת והורד משידור

איציק בונצל, ששכל את בנו סמ"ר עמית הי"ד, אמר בראיון בגל"צ: "אנחנו העם ננצח אתכם התקשורת, נכבה את הטלוויזיה" • השדרן הגיב: "אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי, נגמר, אני לא יכול לשאת את זה יותר"
חרדים 10
כ"ז כסלו התשפ"ד / 10.12.2023 17:31

האב השכול איציק בונצל, ששכל את בנו סמ”ר עמית הי”ד בלחימה בעזה, הורד היום (ראשון) בגסות במהלך ראיון בגלי צה”ל  – לאחר שתקף את כלי התקשורת.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

בונצל אמר בראיון: “אני מבקש מהעם, כבו את הטלוויזיה, אל תתנו לרעל להיכנס לכם לאוזניים”.

הוא מתח ביקורת על חברי הפאנלים: “מביאים לנו אלופים מלפני מאתיים שנה, הם לא יודעים כלום, הם יושבים, לא מכירים את התוכניות, מטפטפים רעל ורעל, מעלים את מחיר השבויים בלי לשים לב”.

בונצל הוסיף: “לא ראיתי תוכנית שנפתחה בתפילה לשלום המדינה. לכן, אנחנו העם ננצח אתכם התקשורת, נכבה את הטלוויזיה”.

המגיש עידן קוולר עצר אותו ואמר: “אני אעצור אותך כי אתה לא מפסיק, אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי, נגמר, אני לא יכול לשאת את זה, אני משתתף בצערך העמוק, אני לא יכול לשאת את זה יותר”.

בשלב הזה  קוולר הוריד את האב השכול מהשידור – ואז פצח במונולוג: “גם אני לא צופה בטלוויזיה כי קשה לי ונשבר לי אבל צוותים של אנשים שעושים עבודה ונמצאים בשטח תחת אש כדי להביא את הקולות. באיזשהו שלב יש גבול, גם אני בן אדם וגם לי קשה”.

גם בהספד שנשא בהלוויה זעק האב: “בעודנו שולחים את ילדנו למות בעזה, יושבים באולפני הטלוויזיה ערב ערב, מטנפים בלי הפסקה על המדינה, על הצבא, הביטחון, הממשלה ועל ראש הממשלה. אני אומר לכם קהל קדוש, אם חפצי חיים אנחנו ואם אתם רוצים שיהיה לנו עתיד במדינה שלנו, תפסיקו לצרוך את הרעל הזה שיש בערוצי הטלוויזיה, הם שוטפים לנו את המוח, הם גורמים לשנאה אחד עם השני. אם החמאס לא יחסל אותנו, אנחנו נחסל אחד את השני רק בגלל שטיפת המוח ערב ערב באולפנים בזמן שהחיילים שלנו מוסרים את נפשם”.

אמש, שוחחו נועה ואיציק בונצל עם אילה חסון ב’כאן חדשות. במהלך הראיון הסוער זעק האב מדם ליבו: “שילמנו מחיר כבד. העם הרוס, מה יקרה פה אחר כך? תדברו על אחדות. אנחנו רוצים לנסות לאחות את הקרעים בעם. העם חולה, המשיכו את דרכו – אהבת חינם. תפסיקו לצפות בערוצי החדשות. הרעל באולפנים הוא נורא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות