סמוטריץ’ לארבל: דחה הבחירות, מועמדים ואנשי קמפיין נלחמים!

יו"ר הציונות הדתית שיגר מכתב לשר הפנים: "תאריך הבחירות ברשויות המקומיות שהוכרז - מונע בחירות תקניות" • 62% מבעלי התפקידים המתמודדים לבחירות המוניצפליות ברשימות ׳הציונות הדתית’ ב-66 רשויות, מגויסים למילואים • "אי אפשר לקיים בחירות במציאות כזו"
אריה ריבקינד
כ"ג כסלו התשפ"ד / 06.12.2023 12:30

שר האוצר ויו”ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ׳, פנה היום (רביעי) בדחיפות לשר הפנים משה ארבל וביקש לבטל את ההכרזה על תאריך לבחירות ברשויות המקומיות – עד לאחר סיום המלחמה.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

במכתב ששיגר לשר ארבל, כתב: “לאחר הודעתך כי הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו בסוף חודש ינואר, משרתי מילואים רבים המוצבים בחזית, נקלעו לסיטואציה מורכבת.

“כזכור, עם פרוץ המלחמה בטבח הנורא שאירע ביום שמחת תורה, הושעו מטבע הדברים כלל הקמפיינים לבחירות לרשויות המקומיות, במקביל להצעת חוק שהתקבלה על ידי הכנסת לדחות את הבחירות.

“ביום שני האחרון התקבלה כאמור על ידך החלטה אחרת אך הלחימה עודנה נמשכת ומשרתי המילואים, כולל מועמדים ואנשי קמפיין, עודם נלחמים”.

סמוטריץ’ הוסיף: “מבדיקה שנערכה על ידנו וזאת רק במפלגת הציונות הדתית, מתוך 66 רשויות בהם מועמדי המפלגה מתמודדים, 62% מבעלי התפקידים מגויסים ו-24% מראשי הרשימות מגויסים.

“אבקש לקיים דיון נוסף בנושא ולדחות את הבחירות למועד שיקבע אך ורק בתום המלחמה, על מנת להבטיח בחירות תקניות שלא מפלות לרעה את אלו הנלחמים ומוסרים נפש למען מדינת ישראל ועם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות