גלנט בגבול עזה: “לוחמי גולני חזרו לשג’אעיה לסגור מעגל”

שר הביטחון בתום הערכת מצב מבצעית בגבול עזה: "הפעולה הזאת שקורית עכשיו, בצפון הרצועה, תביא בקרוב לשבירת כל מרחב העיר עזה וצפון הרצועה" • "צה"ל החל לעבוד בדרום הרצועה, גורלם של המחבלים בגדודי חמאס שם יהיה זהה וחמור מאלה של הצפון. נמשיך עד לניצחון"
חיים טוויל
כ"א כסלו התשפ"ד / 04.12.2023 18:14

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (שני) הערכת מצב מבצעית בגבול עזה, יחד עם מפקד פיקוד הדרום האלוף ירון פינקלמן, האלוף איתי וירוב ומפקד אוגדה 36 תת-אלוף דדו בר כליפא.

גלנט קיבל סקירה על הקרבות המתנהלים בשג’עאיה ובג’באליה לחיסול יעדי החמאס, ועל תנועת כוחות צה”ל לדרום הרצועה.

הוא הביע את הערכתו על דיוק ועוצמת האש המופעלת מאז חידוש הלחימה, ועל החיסול השיטתי של דרגי הפיקוד בכל גדודי החמאס במרחב העיר עזה וצפון הרצועה.

בסיום הערכת המצב אמר: “הגעתי היום אל גבול רצועת עזה, יחד עם אלוף פיקוד הדרום ומפקד אוגדה 36, כדי להתבונן מקרוב בקרבות במרחב שג’אעיה ובמרחב ג’באליה. לוחמי גולני הגיעו לשג’אעיה כדי לסגור מעגל, הפעם הם לא יעזבו אותה עד החיסול המוחלט של כל תשתיות הטרור שנמצאות שם”.

גלנט הוסיף: “שלוש יממות לאחר חידוש האש, צה”ל נמצא במיטבו, אני רוצה להביע הערכה גדולה לכוחות שהגבירו את הלחץ על המחבלים, סיכלו לפני יממה אחת את מג”ד שג’אעיה, רוצח שפל, וממשיכים בפעולה שלהם לאורך כל הגזרה.

“הצבא פועל במיטבו, הרמטכ”ל מנהל את הדברים ביד רמה ובהצלחה רבה והפעולה הזאת שקורית עכשיו, בצפון הרצועה, תביא בקרוב לשבירת כל מרחב העיר עזה וצפון הרצועה.

“במקביל, צה”ל החל לעבוד בדרום הרצועה, גורלם של המחבלים בגדודי חמאס שם יהיה זהה וחמור מאלה של הצפון. נמשיך עד לניצחון ועד להשגת כל המטרות, חיסול החמאס וחזרתם של החטופים למדינת ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות