החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

המורינגה המכונפת, נעלים, תכשיטים, גבינה, טיפוח, בגדים, רכב, ניקיון, הלבשה חסידית, חטיפים • מהמורינגה המכונפת ועד במבצע הגדול של עלית
תמי גיל
ז' תשרי התשע"ה / 01.10.2014 11:03

שיווק, צרכנות, מורינגה

גרוש מחורר חברת “נופר מוצרים טבעיים” יוזמת גידולים חקלאיים מסחריים בישראל של “המורינגה המכונפת” שמוצאה מהרי ההימלאיה שבצפון הודו.

בניסוי שנעשה בגידול המורינגה באזור שפלת יהודה, צמחה המורינגה תוך ארבעה חודשים והגיעה לשיחים של שני מטר ויותר.

המורינגה המכונפת היא עץ ירוק עד שמוצאו מהודו והוא נפוץ כיום בדרום מזרח אסיה, באפריקה ובמרכז ודרום אמריקה. העץ מגיע לגובה של שמונה מטר. ניתן לגדלו כשיח ולגזום אותו בגובה של מטר עד שניים, כך שיהיה נוח יותר לגידול ולאיסוף מהיר של היבול.

העץ זקוק לכמות קטנה של מים וגדל היטב גם בקרקע קשה ודלה. המורינגה ידועה בערכים התזונתיים הרבים שלה ובשימושים שונים שנעשים בה ברפואה העממית. היא מכילה 18 חומצות אמינו מתוכן 9 חיוניות לגוף, כלומר יכולה לשמש כ”חלבון מלא” למתנזרים מבשר וחלב. כמו כן, המורינגה מכילה אומגה 3 וויטמינים A, B1, B2, B3, B12, C, E, K  וגם כ 10 מינרלים: ברזל, סידן, מגנזיום, אבץ, נתרן, זרחן, קלציום, נחושת, אשלגן וכרום.

מכילה נוגדי חמצון מסייעים למאבק הגוף ברדיקלים החופשיים המזיקים המצויים בגופנו.

במחקרים מדעיים נתגלה כי המורינגה יכולה לסייע באחוז מסוים להורדת סוכר, הורדת כולסטרול וטריגליצרידים. המורינגה רשומה בישראל כתוסף תזונה וניתן להשיג אותה בחנויות טבע (בתמונה: ישראל סולודוך במטע מורינגה).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת ההנעלה SCOOP משיקה קולקציית נעליים ומגפיים בהדפסי חיות במסגרת קולקציית סתיו חורף  2014/15.

בקולקציה המגוונת, ניתן למצוא נעליים, מגפיים ונעלי סירה אלגנטיות בהדפסי חיות. נעלי סירה עם הדפס נמר, מגפיים עם הדפס זברה, סניקרס מנוחשות, מגפיים משולבות הדפסי חיות ועוד דגמים לוהטים ואופנתיים. הצבעים בקולקציה זהים לצבעי החיות המקוריות,  כמו מנומר כתמתם וזהוב, מנוחש אפור, זברה שחור לבן וגם בצבעים אופנתיים נוספים המשדרגים את המראה ושוברים את הצבע הבנאלי של החיה, כמו בורדו, סגול חציל, שחור, כחול כהה, זהב, כסוף, חום, כאמל, כחול רויאל, כתום ועוד.

טיפ אופנתי: את הטרנד החייתי ניתן לשלב עם ביגוד בגוונים הכהים של החורף. טווח מחירים: 99.90 ₪ – 299 ₪ (צילום: ישראל כהן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג תכשיטי המעצב האיטלקי הידוע ג’יאני לזארו, משיק בישראל אוסף של תכשיטי  חורף 2015,  המהווים הצהרת  יוקרה – אלגנטית. הקולקציה העשירה והמגוונת כוללת אוסף של תכשיטים במוטיבים שונים המתאפיינים בצורות לא שגרתיות, צבעים מרהיבים העשויים בגימור זהב לבן ומשובצים באבני חן יקרות הנבחרים בקפידה וקיימים במספר עותקים מאוד מצומצם.

הקולקציה מושפעת ממגמות האמנות, תרבות ואדריכלות ומטרנד המעופפים, בעיקר שרשראות ותליונים של פרפרים. קו התכשיטים החדש מתאפיין  בעיקר בפריטים גדולים, בולטים, נוצצים, צבעוניים, יוקרתיים וייחודיים. בקולקציה ניתן למצוא טבעות בצורות שונות, עגילי משובצים באבני חן צבעוניות, שרשראות משובצות יהלומים לבנים, צמידים בגמורים שונים, תליונים המושפעים בחצר המלכה ועוד. האוסף כולל תכשיטים בצבעוניות ייחודית ועוצרת נשימה התואמים את הטרנדים הבולטים בעונה הקרובה והם גווני הכחול, ירוק, ורוד, בורדו וחום.

טווח מחירי התכשיטים: טבעות החל מ-16,000 ₪, עגילים החל מ-10,000 ₪, שרשראות ותליונים החל מ- 9,000 ₪ (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותתנובה מחדשת ומשיקה סדרת מוצרים מוקטנים: קוטג’, וגבינה לבנה, עם אותו טעם מוכר ופופולארי, עכשיו באריזות אישיות של 125 גרם.

ממחקר שערכה תנובה, נמצא, כי כ-60% מהצרכנים אוהבים לאכול קוטג’ עם כפית, ושגודלה של מנה ממוצעת לצריכת קוטג’ היא כחצי גביע, שזה בדיוק 125 גרם.

במוצרים החדשים, ניתן דגש על חיבור המוצרים לצריכה נוחה וחכמה. קוטג’ וגבינה לבנה באריזות אישיות מאפשרים כעת חווית צריכה אחרת: לאכילה עם כפית בין הארוחות, ולילדים הקטנים בגינה לארוחת הערב.

מלבד שינוי הגודל, האריזות החדשות מאופיינות גם בנראות חדשה ונוחה לזיהוי על המדף.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג הטיפוח Crêma משיק ניחוח חדש ועדין – אורכידאה, בסדרת תחליבי הרחצה האהובים עם רכיבי הזנה ייחודיים לטיפוח העור.

תחליב הרחצה של Crêma בניחוח אורכידאה עדין, מכיל את הקומפלקס הייחודי Nutrivit Complex TM המעניק הזנה אפקטיבית לעור. התחליב עשיר בויטמינים ומינרלים החודרים אל העור, מזינים אותו לעומק ושומרים על הלחות והגמישות שלו. שימוש יומי בתחליב מעניק לעור מגע רך וקטיפתי למראה בריא.

עוד מציעה Crêma בסדרת תחליבי הרחצה מגוון ניחוחות נוספים: מאסק, קלאסי ודבש. מחיר מומלץ לצרכן: תחליב רחצה 500 מ”ל: 18 ₪, תחליב רחצה 750 מ”ל: 27 ₪.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת האופנה לילדים KIWI, משיקה בימים אלו בחנויות הרשת קולקציית קרדיגנים ועליוניות, מתוך קולקציית סתיו-חורף 2014/15. הקולקציה בקווים קלאסיים, נקיים, העשויים מבדים רכים שישתלבו נהדר מעל חולצה.

הקרדיגן נחשב לפריט חובה במסגרת פריטי השכבות במלתחה האישית של כל ילד או ילדה ומשמש כפריט פונקציונאלי מחמם לימי הסתיו הקרירים.

בין פריטי קולקציית החורף של קיווי, ניתן למצוא מגוון עליוניות בסגנונות מגוונים לילדים. בקבוצת הבנים מציעה הרשת מגוון קרדיגנים מסריג דק, בצבעים: שחור, כחול נייבי, כחול ג’ינס ואפור. בקבוצת הבנות מציעה הרשת מגוון קרדיגנים ועליוניות רכות ונעימות, בצבעים רכים ועדינים כדוגמת: ורוד מסטיק, שמנת, אדום ועוד… וכסוף לסופי השבוע ולאירועים מיוחדים.

הרשת מציעה גם לבנים וגם לבנות, מגוון קרדיגנים בצבעי שמנת ולבן המשדרגים ברגע כל הופעה והופכים אותה לחגיגית, מושלמת ומתוקה. טיפ המעצבת: “בארץ כמו שלנו מומלץ מאוד להתלבש בשיטת הבצל, כלומר חולצה קצרה ועליה קרדיגן אופנתי שגם מחמם וגם נותן טוויסט אופנתי”. טווח מחירים: החל מ49.90 ₪ (צילום: רייצל קליימן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג היוקרה אינפיניטי, משיק בימים אלה בישראל את דגם ה- QX60, רכב קרוס אובר בקטגוריית 7 מקומות ישיבה בעל שלוש שורות מושבים.

הרכב היוקרתי משלב שלל חידושים טכנולוגים מהפכניים, אבזור עשיר, מרחב נדיב, ביצועים יוצאי דופן ועיצוב מרשים ועוצמתי. ה- QX60בעל מנוע 3,498 סמ”קאורכו של הרכב 4,990 מ”מ, רוחבו 1,960 מ”מ ומרחק הסרנים 2,900 מ”מ. ה- QX60 מתבסס על עיצוב יוקרתי ואווירודינמי עם מקדם כוח גרירה של 0.34, שתורם לחיסכון בדלק. ה-QX60 שומר על הקווים העיצובים הקלאסיים של אינפיניטי, עם כנפיים מעוגלות וגריל קדמי אגרסיבי, מגיע עם ריפוד עור כסטנדרט, חימום ואוורור במושבים קדמיים וכוונון חשמלי למושב הנהג והנוסע.

מערכות נוחות נוספות בתוך הרכב כוללות מערכת RearView Monitor® (מצלמות היקפיות עם זיהוי עצמים נעים), צג מגע מרכזי, מחשב דרך השולט בתפריטי הרכב, מערכת בקרת שיוט אלקטרונית, מערכת בקרת אקלים מפוצלת תלת אזורית, מערכת תאורה רצופה בכניסה לרכב, משענת יד בשורה הראשונה והשנייה עם תא אחסון, דיבורית Bluetooth, חיבור USB,AUX  לממשק iPod ועוד.

בנוסף ה-QX60 מציע אבזור עשיר הכולל: מערכת התראה לניטור לחץ אויר בצמיגים, חישוקי סגסוגת 20 אינץ’, פנסי BI-XENON קדמיים עוקבי פנייה, I KEY – שלט מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח עם אפשרות פתיחת תא מטען, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ומצלמת רוורס עם תצוגת מסך, מערכת שמע BOSE הכוללת 14 רמקולים, 5.1 ערוצי קול דיגיטליים, סראונד וסאב וופר, מערכת DVD עם  מסכים 7 אינץ’ המשולבים בגב המושבים הקדמיים, חלון גג חשמלי כפול עם רשת הצללה מפני השמש, מערכת Music Box בנפח GB 9. מחיר לצרכן דגם  ELEGANCE  כולל מע”מ: 399,000 ₪, מחיר לצרכן דגם  ELITE כולל מע”מ: 439,000 ₪ (צילום: יחצ אינפיניטי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רוצים להחזיר את הברק לסירים ולברזים?

סנו רב מתכת מנקה ומבריק ללא שריטות מגוון כלי מתכת: נירוסטה, כסף, כרום, ניקל, פליז, נחושת, ארד ועוד. סנו רב מתכת מתאים גם לניקוי ולהברקה של כיורים, ברזים, סירים, קומקומים, מגשים, מחבתות ועוד.

 גרוש מחורר שיווק, צרכנותחג הסוכות מורכב משבעה ימים מלאים באירועים, תפילות, שמחות בית השואבה, נסיעות וביקורי חג, כאשר הבעקיטש’ע הוא מלבוש הכבוד המפאר את החג. רשת ההלבשה החסידית ג’יבי מזמינה אתכם להתחדש לקראת חג הסוכות בחליפה ובעקיטשע מקולקציית החג המהודרת מבית ג’יבי.

בהנהלת הרשת מכריזים כי ‘העוילם עובר לג’יבי’ כאשר מאות לקוחות התחדשו לקראת ראש השנה ובחרו ברשת ג’יבי. הרשת ממשיכה גם עם הפטנט היחודי והבלעדי – הלבשה חסידית נושמת – חליפות ובעקיטשע’ס אווריריים. הפטנט הייחודי והאוורירי של הקולקצייה הנושמת נותן מענה אטרקטיבי להקלה משמעותית בימים אלו ומשפרת את אוירת החג.

כחברה שחרטה על דגלה את תודעת השרות כמוטיב מרכזי של הרשת, ובכדי להקל על הציבור בעריכת הקניות לחג, מודיעה הנהלת הרשת באופן בלעדי, על שינוי בשעות פעילות החנות, כאשר בימים שבין יוה”כ לסוכות יהיו החנויות פתוחות מהשעה 12:00 לפנה”צ עד השעה 9:00 בערב רצוף, בימי שישי יהיו החנויות פתוחות כרגיל מהשעה 10: עד השעה 12:00.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר ‘עלית’ מקבוצת שטראוס ממשיכה את מסורת ההצלחה רבת השנים, ומזמינה את הציבור להשתתף במבצע הגדול “כל אחד יוצר, כל אחד זוכה!”

המבצע זכה בשנים האחרונות להצלחה רבה, כאשר בחלק מהשנים הגיעו למעלה מ-1,000 יצירות ססגוניות המעוצבות מאריזות מוצרי עלית. והשנה המבצע אטרקטיבי במיוחד, כיוון שכל אחד זוכה! כל משתתף שישלח יצירה, יקבל במתנה משחק טריוויה בנושא שמיטה אשר ישלח אליו בדואר.

בנוסף, היצירה היפה ביותר תזכה ב-20,000 ש”ח במזומן. אז איך משתתפים בתחרות היצירות? פשוט מאוד! יוצרים יצירה אומנותית העשויה מאריזות החטיפים המתוקים והמלוחים של ‘עלית’, מצלמים את היצירה, שולחים את התמונה עבור מבצע “כל אחד יוצר, כל אחד זוכה!”, לת.ד. 2646 בני ברק, או לכתובת המייל: [email protected] והמתנה תישלח אליכם בדואר לפי הפרטים שציינתם. במקביל נכנסים להגרלה הגדולה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות