‘במקומך, הייתי שותק. בחקירות זה הצליח לך’: סגל וגלעד שרון בכאסח

הפרשן הפוליטי עמית סגל ובנו של ראש הממשלה לשעבר מנהלים עימות שנון בטוויטר, אחרי שגלעד שרון פרסם מאמר ביקורתי על נתניהו • "עמית, קבל הצעה ידידותית ואל תערב הורים", כתב שרון • עמית ענה: "במקומך, הייתי שותק. בחדרי החקירות זה כזכור הצליח לך ובגדול"
אבי כץ
י"ז כסלו התשפ"ד / 29.11.2023 23:22

מאז אתמול מתנהל ברשת החברתית טוויטר עימות שנון בין גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון, לבין הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, עמית סגל.

העימות החל כאשר סגל קרא לגלעד שרון לשתוק, לאחר שהאחרון פרסם מאמר ב’מעריב’, בו ביקר את נתניהו על רפיסות מול חמאס לאורך השנים וטען שאסור ליישב מחדש את עזה.

“גם לשתוק זו אופציה”, כתב סגל. “את הביקורת המוצדקת על הממשלה שישמיע אדם עם ידיים נקיות יותר”.

היום המשיכו השניים בחילופי המהלומות. שרון פרסם ציוץ, בו כתב: “עמית, קבל הצעה ידידותית ואל תערב הורים. אתה יודע היטב שזה לגמרי לטובתך”, רמז בנו של ראש הממשלה לשעבר על אביו של סגל.

ואז המשיך: “1. אחרי טבח 7 באוקטובר אמרת ‘כולנו אשמים’ מאז זה עבר לך. אבל האמת היא שלא כולנו אשמים, לאשמים יש שם ותפקיד, ובראשם מי שהיה רץ ראשון לקחת קרדיט אם הכל היה בסדר.

2. אמרת שאצל שרון תקפו גבעות ריקות? מציע לך לעיין ברשימת מנהיגי חמאס בתקופת שרון: שחאדה, רנתיסי, יאסין ועוד מלא מחבלים. הם חוסלו אחד אחד בהוראת שרון. להבדיל ממנהיגי חמאס ב-15 השנים האחרונות, שקיבלו מנתניהו חסינות וכסף מזומן. וזה בלי להזכיר את אלה שנתניהו שיחרר. אם זה היה תלוי בך, כנראה שעוד הרבה יותר כסף היה עובר לחמאס.

3. בניגוד אליך אני הייתי עכשיו במילואים בעזה. אולי תשקול לצייץ פחות ולחלטר פחות בהרצאות בתשלום בזמן הזה? בוא לראות את המצב בעזה, כמו שעשו רבים מהקולגות שלך. טוב מראה עיניים מציוץ או שניים.

4. כולם יודעים ששרון בחיים לא היה מאפשר למציאות בעזה להידרדר עד לזוועת 7 באוקטובר. מזכיר לך שבליל הסדר 2002, שרון הורה לצה״ל לצאת למבצע “חומת מגן” להדברת הטרור ביהודה ושומרון. לא בדיבורים, לא בסיסמאות, במעשים.

5. חיזבאללה מסוכן בהרבה מחמאס, אז מה אתה מציע? להתיישב בלבנון? רמת הטיעונים שלך נמוכה וילדותית. מה שצריך זה לירות בכל מחבל שמתקרב לגבול ולא לבנות על זה ש’החמאס מורתע’. 6. ודבר אחרון, מה נהיה ממך? אתה לא מסוגל למתוח ביקורת על רה”מ כשהוא נכשל? אפילו על החוף במיאמי יש יותר ביקורת מאשר אצלך”.

סגל לא נותר חייב והשיב בעוקצנות: “לא הייתי מערב את אבא שלך אלמלא אבא שלך עירב אותך. אתה זה שישבת עם אחיך בפורום החווה ואתה זה שהתגאית בהצעה לברוח מפני הטרור. אלמלא זה, אולי לא היית צריך לעלות על מדים ולהיכנס לשם. בקיצור, במקומך, הייתי שותק. בחדרי החקירות זה כזכור הצליח לך ובגדול”.

איש התקשורת יותם זמרי הגיב: “אולי אם לא היית מציע לאבא שלך את ההתנתקות, לא היית צריך לעשות עכשיו מילואים בעזה”.

כתב ‘כאן חדשות’ אבישי גרינצייג הגיב גם הוא לשרון: “רק הערה לגבי עירוב ההורים: אתה ואחיך עומרי הייתם שותפים מלאים ל״פורום החווה״ של אבא שלך. מי שעירב באופן מלא את המשפחה שלו בהגיית תכנית ההתנתקות ובהוצאתה לפועל היה אריאל שרון, לא עמית סגל”.

ואיש התקשורת אברהם גרינצייג עקץ: “רואה שלא ענו לך לגבי הנקודה של ליל הסדר 2002, אולי שכחת לפרט מה קרה באותו ליל הסדר. חפש בגוגל מלון פארק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות