השר מרגי ביקר במרכז שמארח ילדים עם מוגבלות שפונו מהדרום והצפון

מרכז 'שלוה' בירושלים משמש כמרכז חירום של משרד הרווחה - ונותן מענה טיפולי ורגשי לילדים עם מוגבלות שפונו מעוטף עזה ומיישובי הצפון • השר מרגי: "מחמם את הלב לראות מקרוב את הכנסת האורחים. עבורם הצורך לשמור על שגרה הוא חיוני ונחוץ"
חרדים 10
י"ד כסלו התשפ"ד / 27.11.2023 20:40

שר הרווחה יעקב מרגי ביקר היום (שני) במרכז ‘שלוה’ בירושלים.

השר קיבל סקירה מהנהלת ‘שלווה’ על הסיוע שהארגון מעניק לעשרות ילדים וילדות עם מוגבלות שפונו מיישובי קו העימות בדרום ובצפון.

ארגון ‘שלוה’, משמש כמרכז חירום של משרד הרווחה, מארח מפרוץ המלחמה עשרות ילדים וילדות עם מוגבלות שפונו מיישובי עוטף עזה והצפון ומעניק להם מענה טיפולי ורגשי.

מדובר בילדים שנתלשו מכל מה שהם מכירים ביום אחד ושגרת הטיפולים שלהם נפסקה. במרכז ‘שלוה’ פועלים להחזיר להם את סדר היום ואת הטיפולים שהם זקוקים להם להמשך ההתפתחות.

שר הרווחה, יעקב מרגי: “אני מודה לכם על ההתגייסות. זה מחמם את הלב לראות מקרוב את הכנסת האורחים לילדים עם מוגבלות שפונו מיישובי העוטף והצפון ושגרת חייהם נקטעה באחת. עבורם הצורך לשמור על שגרה הוא חיוני ונחוץ. מרכז ‘שלוה’ עושה עבודת כל השנה ובמיוחד כעת במלחמה”.

מייסד ונשיא ‘שלוה’, קלמן סמואלס: “אנחנו מודים לשר מרגי על הביקור, הירידה לפרטי התוכניות השונות וההבנה ששירותים חברתיים כמו ארגון ‘שלוה’ חייבים להמשיך גם ובעיקר בעיתות משבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות