גלנט: “כשנחזור להילחם העוצמה תהיה גדולה יותר – ובכל הרצועה”

שר הביטחון אמר ללוחמי גבעתי ושריון שלחמו בעזה ויצאו להתרעננות כי עם תום ההפוגה צה"ל יגביר את העוצמה וירחיב את הלחימה לכל שטח הרצועה "תזכרו שבזמן שאתם מתארגנים ונחים ומתחקרים, גם האויב עושה את אותו הדבר. אתם תפגשו משהו שהוא קצת יותר מוכן"
חיים טוויל
י"ד כסלו התשפ"ד / 27.11.2023 19:51

שר הביטחון יואב גלנט, נפגש היום (שני) עם לוחמי גבעתי ושריון שלחמו בעזה ויצאו להתרעננות במתחם מיוחד שהוקם על ידי אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה”ל.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

גלנט סייר במתחמי השלמות ותיקוני ציוד, שירותי כביסה ואזורי מנוחה.

שר הביטחון אמר ללוחמים: “בכל מקום שאני מגיע אני שומע: ‘תן לנו להשלים את המשימה, הולכים עד הסוף’. אני רוצה שאתם תדעו שצבא ההגנה לישראל, מערכת הביטחון, ממשלת ישראל, כל העם בישראל ואני בוודאי באופן אישי, עומדים מאחוריכם ב-100% עד שאתם משלימים את המשימות. אנחנו לא עוצרים עד שאנחנו מסיימים.

“יש לכם עכשיו כמה ימים, אנחנו נחזור ללחימה, אנחנו נפעיל את אותה עוצמה ויותר. זו המשימה עכשיו. תזכרו שבזמן שאתם מתארגנים ונחים ומתחקרים, גם האויב עושה את אותו הדבר”.

הוא הוסיף: “אתם תפגשו משהו שהוא קצת יותר מוכן. ולכן הם יפגשו קודם את הפצצות של חיל האוויר, ואחרי זה את הפגזים של הטנקים ושל הארטילריה ואת הכפות של הD9, ובסוף גם את הירי של לוחמי החי”ר, נלחם בכל הרצועה.

“לצד החובה שמוטלת עליכם, תראו בזה זכות גדולה, מפני שלא לכל דור יוצא להילחם במלחמה צודקת שחייבים לנצח בה. ולכן כולנו מאחוריכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות