איך הופעת פסוקאים מעידה על בעיות רטיבות בדירה?

הפסוקאים הם יצורים זעירים בגודל 2 מילימטר שעשויים לפקוד את ביתנו בכמויות גדולות כאשר קיימת רטיבות בבית או בדירה • למה זה מתרחש ומה עושים במקרה זה? על כל אלו נדבר כעת
תוכן שיווקי
ז' כסלו התשפ"ד / 20.11.2023 12:38
יש לכם פסוקאים בבית? יכול להיות שיש לכם רטיבות

הפסוקאים הזעירים מאוד אוהבים לשהות במקומות שבהם קיימת לחות ואנו נמצא אותם בהרבה מן המקרים במקומות שבהם קיימת רטיבות כמו קירות, רצפות, ארונות ומקומות קטנים, חשוכים ונסתרים בבית.

לעיתים, אנו בכלל לא נדע שיש לנו רטיבות כי עדיין אין סימנים שלה בקיר או בחריצי הרצפה, אך אנו כן נראה פסוקאים זעירים שמסתובבים. במידה וראיתם אותם, יכול להיות שכדאי לכם לבדוק אם קיימת אצלכם רטיבות כלשהי ואז כדאי להזמין הדברה מקצועית כדי להיפטר מהם.

האם הפסוקאים נמצאים גם במקומות שאין בהם רטיבות?

הפסוקאים מתפתחים וממשיכים לחיות רק במקומות שבהם קיימת לחות. הלחות היא למעשה התנאי לקיומם. אין זה אומר שבהכרח תהיה קיימת רטיבות, מספיק שמדובר במקום עם לחות מצטברת כמו בארון שמתחת לכיור במטבח או במקלחת כדי שהם יוכלו להמשיך את חייהם. מרגע התפתחותם, היצורים הזעירים ימשיכו את קיומם ממזונות כמו צמחים ושאריות מזון והם יחלו להתרבות בקצב מאוד מהיר, דבר שיחייב אתכם להזמין הדברת מזיקים.

האם ניתן להדביר פסוקאים?

הבשורה הטובה בעניין זה, שניתן להדביר פסוקאים. הבשורה הפחות טובה, שזו לא משימה פשוטה כי הם מסתתרים במקומות קטנים ונסתרים שקשה להגיע אליהם. כדי לבצע הדברה בצורה נכונה וחכמה שתיפטר ממזיק זה, יש לבצע את ההדברה בצורה מקצועית.

חברת הדברה עם ניסיון תוכל לעזור לכם במשימה הזו ולהיפטר מהיצורים הזעירים שפקדו את ביתכם.

מה אתם יכולים לעשות כדי למנוע התפתחות של פסוקאים?

הדרך הטובה ביותר למניעת ההתפתחות של הפסוקאים היא למנוע מהם מקומות עם לחות בבית. יש לאוורר את הבית בכל הזדמנות, בכל ניקיון של הבית לדאוג לשאיבה של כל האזורים ולנסות להגיע לפינות קטנות וחשוכות שעשויות להכיל מקומות עם לחות.

כמו כן, אם אתם רואים מקומות שיש בהם התפתחות של עובש, לבדוק האם קיימת רטיבות כלשהי ולטפל בה במהירות.

איך מדבירים פסוקאים כאשר הם כבר קיימים בבית?

אם ראיתם יצורים ממש קטנים מסתובבים אצלכם בבית, יכול להיות שאלו פסוקאים ויכול להיות שלא. בכל מקרה חשוב להזמין מדביר מקצועי שיזהה מיהו הייצור הזעיר שמסתובב אצלכם בבית. לאחר הזיהוי, יבצע המדביר ריסוס יסודי בכל מקומות המסתור שהם עשויים להיות בהם.

בהרבה מן המקרים המדביר ימליץ על ריסוס נוסף ואם גם לאחר ריסוס שני עדיין הם מסתובבים בבית שלכם, יציע המדביר שיטות אחרות יותר אגרסיביות.

המאמר באדיבות חברת הדברה סנטר: הזמינו הדברה לפי עיר

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות