ד”ר עדו נתניהו: ‘מקווה שהשינוי בשמאל מהותי, לא קל לשנות דעות’

אחיו של ראש הממשלה התייחס להתפכחות של גורמים בשמאל ולשאלת 'היום שאחרי': "הטעות הגדולה ביותר שקרתה לנו זה כמובן הסכם אוסלו" • "אתה לא יכול לשנות עכשיו בן לילה את הרצון של האכולוסיה הפלשתינאית, שכל המטרה שלה מנוגדת לרצון שלך לחיות"
חרדים 10
ז' כסלו התשפ"ד / 20.11.2023 11:56

ד”ר עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס בריאיון שהעניק היום (שני) לתכנית הבוקר עם בני טיטלבוים בכאן מורשת להתפכחות של גורמים בשמאל ולגורמים, לדעתו, שהובילו  לטבח.

“טעויות קורות כל הדרך”, אמר נתניהו. “כמובן שהטעות הגדולה ביותר שקרתה לנו זה כמובן הסכם אוסלו שהביא את ערפאת ואת אותם אנשים שרוצים להשמיד את מדינת ישראל, הביאו אותם לכאן, נתנו להם נשק, נתנו להם שטח, דבר שכמובן בהמשך לזה היה ההתנתקות”.

הוא הוסיף: “מה קרה במלחמת העולם השנייה? האנטישמיים תפסו את השלטון בגרמניה, מדינה עצומה עם יכולות, עם כספים והצליחו לבצע את זממם בכך שהשתלטו על כל אירופה.

“ברגע שאתה נותן לאויבים שלך, אנטישמים מסוג זה או אחר, שליטה על טריטוריה, זה רק שאלה של זמן עד שיקרה אסון”.

על שאלת ‘היום שאחרי’ המלחמה אמר: “כמובן שלא צריך לרשות הפלסטינית. ברור שכל המטרה שלה היא נגדך. האם יש גוף פלסטיני אחר? גם כן מן הסתם הוא נגדך.

“אתה לא יכול לשנות עכשיו בן לילה את הרצון של האכולוסיה הפלשתינאית, שכל המטרה שלה מנוגדת לרצון שלך לחיות”.

על ההתפכחות של חלקים בשמאל אמר: “אני חושב שיש שינוי בקרב הציבור של השמאל, אני מקווה שהשינוי הזה מהותי של הבנה. זה לא קל לשנות את דעותיך הפוליטיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות