השמאלן תקף את החגיגות בבית החיילת – ואז הגיבה לו אם שכולה

יריב אופנהיימר, פעיל שמאל קיצוני ומגיש ברדיו, כתב נגד החגיגות על שחרור החיילת אורי מגידיש: "צניעות נדרשת" • העיתונאית עפרה לקס הגיבה לו: "הבן שלי נהרג בבארי. ועדיין, אני שמחה עבור משפחת מגידיש" • הגולשים השתפכו: "תודה על גדלות הנפש שלך"
אבי כץ
ט"ו חשון התשפ"ד / 30.10.2023 21:17

יריב אופנהיימר, פעיל השמאל הקיצוני, צייץ הערב (שני) בחשבון הטוויטר שלו נגד החגיגות בבית משפחתה של התצפיתנית אורי מגידיש ששוחררה במבצע צבאי מהשבי בעזה.

אופנהיימר כתב: “תמונות השמחה מבית המשפחה בוודאי לא פשוטות עבור שאר המשפחות שיקיריהם בידי החמאס וגם הלילה לא יצליחו להירדם. צניעות נדרשת”.

העיתונאית והמגישה עפרה לקס, תושבת העיר לוד, הגיבה לו: “יריב, הבן שלי נהרג בבארי. הוא לא יחזור. ועדיין, אני כל כך שמחה עבור משפחת מגידיש, עבור אורי ואזרחי ישראל כולה!”.

לקס הוסיפה: “שיחזרו אלינו לשלום במהרה כל החטופים וכל החיילים, אחרי שיסיימו את העבודה במיגור המרצחים הארורים”.

אופנהיימר השיב לה: “עפרה יקרה. משתתף בצערך הכבד על נפילת בנך. כולנו כואבים את האובדן ושמחים על החיים שניצלו, במיוחד בצורה הירואית. ובכל זאת, יש הורים שהלא נודע עוד לפניהם. רגישות. צנעה. כלפיהם. המערכה רחוקה מלהסתיים”.

בתגובה הוא ספג תגובות תוקפניות מהגולשים, בעוד לקס זכתה להערצה.

אחד מהם כתב לאופנהיימר: “לשמוע הטפת מוסר מאיש ‘שלום עכשיו’, ארגון שהוביל לאלפי נרצחים של הסכמי אוסלו עד היום, זה הכי הזיה”.

מנגד, יעלי כתבה ללקס: “עפרה, כל כך כואב על האובדן שלך, של כולנו. תודה על גדלות הנפש שלך, על שמתוך כאב כזה את בוחרת להפיץ כל כך הרבה אור וטוב בעולם חשוך. בזכות אנשים כמוך וכמו הילד שלך, יש לנו צבע בלחיים, ותקוה. בעיקר המון המון תקוה. תודה לך”.

גם אשת התקשורת ענבל רץ גלימור, שבעלה אש קודש הי”ד נרצח בידי מחבל, הגיבה: “כמה גדלות נפש יש בך עפרה להעריץ להעריץ להעריץ, הלוואי ונהיה ראויים לכם”. 

יעל שבח, שבעלה הרב רזיאל שבח הי”ד נרצח בידי מחבלים, הגיבה: “מה שיפה בעם הזה הוא שכל אחד הוא יקר ויחיד ומיוחד לכולנו. שמחים בשחרורה מבכים רבות על השאר. אין סתירה בין השניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות