עובד בי”ח ‘מאיר’ שקילל יהודים צולם עצור כשברקע המנון ‘התקווה’

המעצר בוצע בעקבות דיווח על פרסום התבטאות גזענית של עובד בבית חולים 'מאיר' כלפי יהודים ברשתות החברתיות • בן גביר: "כל הכבוד לשוטרים שלנו שהגיעו לתומך הטרור והגזען תוך כמה שעות"
חיים טוויל
י"ד חשון התשפ"ד / 29.10.2023 10:52

שוטרי מחוז מרכז עצרו הלילה (ראשון) תושב רהט אשר עבד כעובד קבלן בבית חולים ‘מאיר’ בכפר סבא, בחשד שפרסם ברשת סרטון ובו התבטאות גזענית.

מרגישים במצוקה או בחרדה בגלל המלחמה? כאן תוכלו לקבל עזרה

המעצר בוצע לאחר שחוקרי תחנת כפר סבא פתחו הלילה בחקירה עם קבלת דיווח על פרסום התבטאות גזענית כלפי יהודים ברשתות החברתיות.

השוטרים איתרו את החשוד המופיע בסרטון, תושב רהט בשנות ה-20 לחייו, אשר עבד כעובד קבלן בבית החולים ועצרו אותו לחקירה – בסיומה תבחן המשטּרה את הבּאתו לדיון בבימ”ש, בבקשה להאריך את מעצרו.

מפכ”ל המשטרה: “אני מברך על פעילות מהירה ונחושה לסגירת מעגל ולמעצר המעורבים. כפי שהבהרתי לא פעם מתחילת הלחימה, משטרת ישראל תעמוד כחומה בצורה מול כל גילוי אהדה או הסתה. אפס סובלנות להסתה הפרועה לטרור, אפס סובלנות לתמיכה בטרור ובחמאס דאע”ש”.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון: “למי ששכח, אנחנו נמצאים במלחמה על הבית! מחוז מרכז יטפל בנחישות ובמהירות בכל התבטאות המעלה חשד לתמיכה והזדהות עם ארגוני טרור והסתתה לאלימות. המחוז משקיע רבות בניטור פוסטים מסיתים ונגיע לכל אחד שיאתגר אותנו!”

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב בטוויטר, לצד תמונה של העצור על רקע המנון ‘התקווה’: “כל הכבוד לשוטרים שלנו שהגיעו לתומך הטרור והגזען תוך כמה שעות (זה שקילל יהודים ועובד בבית החולים מאיר). לפני שיעבור לעבוד בקופת חולים בטורקיה או רמאללה טוב שהוא בחקירה ומקווה שיוגש כתב אישום.

“זו המדיניות שלנו: אפס סבלנות למי שמזדהה עם הנאצים! ידע כל מסית כי משטרת ישראל תגיע אליו ותמצה איתו את הדין”.

מבית החולים נמסר: “מדובר בעובדי קבלן העוסקים בניקיון שעבדו בבית החולים שתי משמרות בלבד. מרגע שהגיע לידינו הסרטון הופסקה עבודתם מיידית ובית החולים הגיש תלונה במשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות