וכעת התור של סלומיאנסקי לשאול: “מאיפה הכסף?”

יו"ר ועדת הכספים הודיע כי יזמן לוועדה את שר האוצר כדי לשמוע ממנו על המקורות התקציבים לתכניות שהציג • "עדיין נשארה התעלומה הגדולה: מאיפה יביאו את אותם כספים"
ד' תשרי התשע"ה / 28.09.2014 18:39

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ ניסן סלומינסקי, הודיע אחר הצהריים (ראשון) כי יזמן לוועדה בראשה הוא עומד את שר האוצר יאיר לפיד, כדי לשמוע ממנו על המקורות התקציבים לתכניות שהציג במסיבת עיתונאים שקיים מוקדם יותר היום.

“אני שמח שסוף סוף הסאגה בין שר האוצר לראש הממשלה הסתיימה”, אמר סלומינסקי, “אך עדיין נשארה התעלומה הגדולה: מאיפה יביאו את אותם כספים שעליהם שר האוצר דיבר היום.

“לצורך כך אזמין את שר האוצר לוועדת הכספים על מנת שיתן הסברים מהיכן יבוא הכסף”.

סלומינסקי הוסיף: “אני שמח שנענו דרישותי בהם אי העלאת מיסים, שלא יהיה קיצוץ נוסף במשרדי הממשלה ושהתוספת לתקציב הביטחון ל-2015 לא תעלה על 6 מיליארד ש”ח.

“התקציב הקרוב אינו מושלם. חסרים בו מחוללי צמיחה והוא מיצג גרעון של 3.4 אחוז – שדעתי אינה נוחה ממנו”.
חברת ועדת הכספים, ח”כ סתיו שפיר מהעבודה, תקפה את לפיד בעקבות התקציב שהציג: ”שר האוצר פשוט מוליך את אזרחי ישראל שולל, כשהוא חושף רק את החלקים בתקציב שנוחים לו ומסתיר את החלקים הפחות נעימים שלו”.
במסיבת העיתונאים שכינס לפיד, יחד עם בכירי משרד האוצר, הוצגו חלקים מתקציב המדינה לשנה הבאה. השר בישר על תוספות בהיקף של כ-7 מיליארד ש”ח למשרדי הבריאות, החינוך, הרווחה וביטחון הפנים, לצד תוספת של 6 מיליארד ש”ח למשרד הביטחון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות