‘הוא יתגעגע למלחמת לבנון השניה’: האיום של נתניהו על חיזבאללה

ראש הממשלה ביקר בעוצבת הקומנדו בצפון וקיבל סקירה על פעילות הלוחמים • נתניהו אמר לחיילים: "חיזבאללה יעשה את טעות חייו. אנחנו נכה בו בעוצמה שהוא לא יכול אפילו לדמיין, והמשמעות לו ולמדינת לבנון היא הרסנית"
חיים טוויל
ז' חשון התשפ"ד / 22.10.2023 17:22

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ראשון) בעוצבת הקומנדו בצפון, וקיבל סקירה ממפקד עוצבת הקומנדו אל״מ עומר כהן וממפקד יחידת מגלן סא”ל א’, על הקרבות העזים של לוחמי העוצבה, במהלכם חיסלו מאות מחבלים והצילו עשרות אזרחים, עד להשגת שליטה מבצעית בעוטף עזה ביממות הראשונות ללחימה.

משרד הרווחה נותן מענה לכל מי שבמצוקה. רוצים להתנדב ולסייע?

בהמשך, שמע נתניהו על פריסת העוצבה בכלל הגזרות ועל פעילויות מבצעיות שלוחמיה מבצעים בגזרת הדרום, הצפון ויהודה ושומרון.

מפקד העוצבה ואנשיו הציגו את מוכנותם להמשך הלחימה והכרעת האויב בכלל הגזרות הן בכשירות ומיומנות הלוחמים, והן בסל האמצעים והיכולות של הקומנדו.

ראש הממשלה אמר ללוחמים: “אתם נלחמתם בגבורה עילאית בעזה, הסיפורים הם רבי השראה. אני יודע שאיבדתם חברים, זה דבר מאוד מאוד קשה, אבל אנחנו בקרב על החיים, בקרב על הבית. זו לא הגזמה, זו לא הפרזה – זו המלחמה. זה להיות או לחדול, הם צריכים לחדול.

“אנחנו עכשיו בקרב כפול – קרב אחד זה קרב לבלום כאן, והקרב השני זה לנצח שם ניצחון מוחץ שמוחק את חמאס. לצורך זה אתם מחזיקים כאן כרגע את הקו, וגם שם חבריכם ערוכים לכל משימה בדרום. אתם ערוכים פה וערוכים שם.

“מה שאתם עושים פה ומה ששמעתי עכשיו מהמפקדים שלכם, זה דבר חשוב מאין כמוהו; אתם הורגים אנשי חיזבאללה שמנסים לתקוף את קו החזית שלנו. אני לא יכול להגיד לכם כרגע אם חיזבאללה יחליט להיכנס בצורה מלאה למלחמה”.

חידוש רישיון? תחבורה ציבורית? כל המידע על הנחיות משרד התחבורה

נתניהו שלח מסר מאיים לארגון הטרורה ואמר: “אם חיזבאללה יחליט להיכנס למלחמה, הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה. הוא יעשה את טעות חייו. אנחנו נכה בו בעוצמה שהוא לא יכול אפילו לדמיין, והמשמעות לו ולמדינת לבנון היא הרסנית. אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש. אתם ערוכים לכל תרחיש.

“אתם גיליתם גבורה, רוח לחימה, נחישות – ועם הרוח הזאת אנחנו ננצח ניצחון מלא ושלם. אני רוצה להצדיע בפניכם, אתם גיבורים, אתם אריות, נלחמתם כאריות ותילחמו כאריות. עם ישראל כולם עומד מאחוריכם, עם ישראל כולו מצדיע לכם”.

 

מהלב from חרדים 10 on Vimeo

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות