ארדן הטיח באו”ם: “אתם מעדיפים שקרים מרוצחי תינוקות, תתנצלו!”

השגריר הישראלי תקף בחריפות את מועצת הביטחון ותהה: "רק בשבוע שעבר תקף חמאס במכוון את בית החולים ברזילי בעיר אשקלון. איפה היה האו"ם אז?" • "האם מזכ"ל האו"ם שכח שהוא מחויב לבדוק את העובדות? אני דורש שהמזכ"ל יתנצל. בושה וחרפה. תתביישו לכם!""
אריה ריבקינד
ד' חשון התשפ"ד / 18.10.2023 22:17

שגריר ישראל באו”ם, גלעד ארדן, נאם הערב (רביעי) בדיון החירום של מועצת הביטחון על  המלחמה בעזה, לאחר שארצות הברית הטילה וטו על הצעת ההחלטה שהגישה ברזיל.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

ארדן תקף בחריפות את מזכ”ל האו”ם אנטוניו גוטרש ודרש את התנצלותו על התמיכה בשקר, לפיו ישראל תקפה את בית החולים בעזה. “אתמול מזכ”ל האו”ם קנה מייד ובלי להטיל ספק את השקרים של מחבלי חמאס, והיום כמה מכם כאן חזרו על אותם השקרים. האם מזכ”ל האו”ם שכח שהוא מחויב לבדוק את העובדות? כנראה שכשמדובר בישראל חלים אצלו כללים אחרים. אני דורש שהמזכ”ל יתנצל”.

השגריר הוסיף: “האו”ם מיהר לאמץ את הנרטיב של חמאס-דאע”ש, וסירב לקבל את ההוכחות שבידי ישראל, מדינה דמוקרטית המחויבת לחוק הבינלאומי. בושה וחרפה. תתביישו לכם!”

ארדן הבהיר לחברות המועצה: “כל מידע שנמסר מרצועת עזה הוא לא האמת, אלא רק מה שחמאס רוצה שתשמעו. השקיפות והאמת אינם ערכים מרכזיים של ארגון טרור רצחני-נאצי. לא רק שהגורמים ה’רשמיים’ בעזה הם לא אמינים, אם הם אומרים משהו שחמאס לא אוהב – חמאס פשוט ירצח אותם.

“אתם מעדיפים להאמין לשקרים של רוצחי תינוקות – אז מה זה אומר עליכם כאן? על מי שבוחר עדיין להאמין למה שאומר ארגון טרור רצחני ששוחט תינוקות בלי לבדוק קודם כל את העובדות? חרפה! ישראל דורשת התנצלות!”

הוא הזכיר: “רק בשבוע שעבר תקף חמאס במכוון את בית החולים ברזילי בעיר אשקלון. איפה היה האו”ם אז? איפה היה הדיון הדחוף של מועצת הביטחון אז? אנחנו דורשים התנצלות מיידית”.

>> לכל העדכונים מהיום ה-12 למלחמה בעזה

ארדן  הדגיש: “מועצת הביטחון משחקת בדיוק לפי התסריט שכתב חמאס בתכניות שלו להשמדת ישראל – לגייס אתכם כדי ללחוץ על ישראל ולקשור את ידינו במלחמה בטרור. איפה הייתה מועצת הביטחון כשחמאס לקח את מיליארדי הדולרים שהקהילה הבינלאומית השקיעה בעזה והשתמש בהם כדי לבנות תשתיות טרור וייצור כלי רצח בתוך ומתחת לאזורים מאוכלסים?

“ב-17 השנים האחרונות חמאס הטיל טרור ואימה על אזרחי ישראל באמצעות ירי טילים לעבר אזרחים חפים מפשע מתוך ריכוזי אוכלוסייה. האו”ם ידע ושתק”.

הוא הצהיר: “המבצע יימשך עד שיושגו מטרותיו. עד שחמאס ירוסק ונחזיר את חטופינו”.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות