גדי ירקוני במונולוג כעוס: ‘אני השתניתי, אני כבר לא כמוכם’ • צפו

גדי ירקוני, ראש המעצה האזורית אשכול במונולג כעוס במיוחד בחדשות 12: ״בית חולים? על זה אתם מדברים? סליחה אבל זה לא מעניין אותי! גם האזרחים בעזה השתתפו בטבח!" • "אני לא רואה איך אנחנו חיים כשהם כל כך קרובים לגדר"
חרדים 10
ד' חשון התשפ"ד / 18.10.2023 21:53

ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, מי שאחראי על יישובי וקיבוצי העוטף, תקף היום (רביעי) במונולוג חריף ונוקב בחדשות 12.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

“אני עייף, אבל התושבים שלי שבורים והדבר שהכי מטריד אותנו היום זה הנעדרים והשבויים שלנו”, אמר.

בפתח דבריו ציין כי הוא – איש שמאל – השתנה: “אני שומע את מה שאתם אומרים ואני השתניתי. אני לא מדבר כמוכם. אני לא יודע מה קורה עם החטופים והנעדרים שלנו. המשפחות זועקות ומי שאחראי עליהם זה גם האנשים שם, שפעם חשבנו שהם טובים, לא רק החמאס והג’יהאד. מי שלקח אותם הם אנשים ‘רגילים’ מעזה”.

הוא המשיך: “וכשאתם יושבים איתנו פה ומדברים אם פגענו בבית חולים או לא? אני לא רוצה לפגוע בבית חולים, אבל זה לא כל כך מעניין אותי… אני לא התחלתי את המלחמה הזו, הם התחילו את המלחמה. במלחמה יש טעויות ושכל העולם וביידן יסתכלו עלינו ויגידו ‘מותר לכם לטעות’ – ואם היינו נופלים על הבית חולים הזה? זה לא נורא.

“אם יהיה בית עם הרבה תושבים ומתחת מחבלים ששחטו ורצחו את האנשים שלי – שיפגיזו אותו. אנחנו לא אותם האנשים מיום שבת. אני לא רואה איך אנחנו חיים כשהם כל כך קרובים לגדר. מדינת ישראל צריכה לשנות פאזה, אנחנו צריכים לדאוג, לא להרוג אותם, אני לא רוצה נקמה. אבל לא נוכל לחיות כשהם לידנו. הם לא חיות, הם משהו זוועתי”

הוא הדגיש: “חשבנו רק החמאס – אבל לא. היום אם  תושבי רצועת עזה חפצי חיים – שיוציאו את התושבים, אחרת אין להם זכות לחיות יותר. אני דורש ממדינת ישראל וצה”ל לסיים את המשימה הזאת. לגמור אותה הפעם כדי שנוכל אנחנו לחיות בשקט והם שיהיו במקום הבא.

>> לכל העדכונים מהיום ה-12 למלחמה בעזה

“אחרת לא נוכל לחיות שם והגבול יהיה קרוב לכאן. זה לא המבחן של אשכול עכשיו, זה המבחן של מדינת ישראל. ואם ראש הממשלה ושר הביטחון לא יעשו את העבודה שלהם, לא נוכל לפתח את האזור”.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות