לאחר הפיצוץ בבית החולים: נחשף מספר השיגורים הכושלים מהרצועה

מנתוני צה"ל עולה: ממוצע שיגורי הרקטות הכושלים מאז תחילת המלחמה עומד על כ-7.5% שיגורים ביממה • אתמול נרשם שיעור הכישלונות הגבוה ביותר מתחילת המלחמה
חיים טוויל
ג' חשון התשפ"ד / 18.10.2023 14:47

לאחר הפיצוץ אמש בבית החולים בעזה משיגור כושל של הג’יהאד האיסלאמי צה”ל מפרסם היום (רביעי) לראשונה כי כ-13% מהרקטות ששוגרו אתמול – כשלו, השיעור הגבוה ביותר מתחילת המלחמה.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

עוד עולה מנתוני צה”ל כי ממוצע שיגורי הרקטות הכושלים מאז תחילת המלחמה עומד על כ-7.5% שיגורים ביממה. לצד זאת, ביום השני של המלחמה נרשם השיעור הנמוך ביותר עם 4.67%.

מגמת עליה בשיגורים הכושלים מהרצועה (צילום: דובר צה”ל)

עוד נמסר מדובר צה”ל כי “מתחילת הלחימה, ארגון הטרור חמאס משגר מטחי רקטות על בסיס קבוע ומשתמש במתחמים אזרחים רגישים לשימושים צבאיים. השיגורים מתבצעים ממתחמים הצמודים למבנים המכילים אוכלוסיות אזרחיות כגון בתי חולים, בתי ספר של האו״ם, מסגדים, מסעדות, מבנים דיפלומטיים ובתי מלון”.

>> לכל העדכונים מהיום ה-12 למלחמה בעזה

הוא הוסיף: “ארגוני הטרור חמאס והג’יהאד האסלאמי הפלסטיני יורים ללא הבחנה לעבר ישראל ופוגעים גם בתושבי רצועת עזה. ביממה האחרונה חלה עלייה בכמות השיגורים הכושלים שפגעו בשטח הרצועה. בתוך כך, ארגון הטרור חמאס ממשיך להשתמש בתושבי רצועת עזה כמגן אנושי, ולא מהסס לסכן את חייהם כדי להסוות את תקיפותיו”.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות