הרב חזה: ‘הקב”ה יעשה נס והוא מעצמו יפיל להם את הבית חולים’

הרב יוסף חיים דוד אברג'יל חזה אתמול בדרשה את נפילת הטיל על בית החולים: "בצבא שלנו אנשים צדיקים, אנשים מתורבתים, לא רוצים לפגוע בבית חולים. כל הפצצות שלהם, לבד, ה' מעצמו יתן. ויאמר ה' יפול בית חולים שיפה, ג'יפה, על יושביו, יפול"
יוסף גרינבוים
ג' חשון התשפ"ד / 17.10.2023 23:16

הרב יוסף חיים דוד אברג’יל, ראש מוסדות ‘קול רינה’ בנתיבות, התייחס אתמול (שני) למלחמת ‘חרבות ברזל’ ברצועת עזה, אחרי מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על יישוביי העוטף.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

בדבריו אתמול אמר הרב אברג’יל, המכונה החיד”א: “בצבא שלנו אנשים צדיקים, אנשים מתורבתים, לא רוצים לפגוע בבית חולים. הבית חולים עצמו מלא מחבלים.

“אז הקב”ה יעשה נס והוא מעצמו יפיל להם את הבית חולים בעזרת ה’, כל הפצצות שלהם, לבד, ה’ מעצמו יתן. בראשית ברא אלוקים, איך ה’ ברא את העולם? במאמר. ‘ויאמר אלוקים יהי אור, ויהי אור’. ויאמר ה’ יפול בית חולים שיפה, ג’יפה, על יושביו, יפול”.

הערב התרחש פיצוץ ליד בית החולים ‘אלמעמדאני’ בשכונת זיתון שבעזה, שגרם, לפי הפלסטינים, למאות הרוגים.

>> לכל העדכונים מהיום ה-12 למלחמה בעזה

בהודעת דובר צה”ל נאמר: “מניתוח המערכות המבצעיות של צה”ל בוצע מטח רקטי של האויב לעבר ישראל, שעבר בסביבת בית החולים בשעת הפגיעה בו. על פי מידע מודיעיני ממספר מקורות הקיים בידינו הג’יהאד האיסלאמי אחראי לירי הכושל שפגע בבית החולים”.

ראש הממשלה נתניהו: “שכל העולם ידע: המחבלים הברברים בעזה הם אלה שתקפו את בית החולים בעזה, ולא צה”ל. מי שרצח באכזריות את ילדינו, רוצח גם את ילדיו”.

יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב: “אחרי בדיקה מבצעית – בית החולים בעזה נפגע משיגור כושל של הג׳יהאד האיסלאמי. הם לא הורגים רק את הילדים שלנו, אלא גם את הילדים שלהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות