שתי אחיות בבתי חולים בחיפה ובמרכז תמכו בטבח בדרום – ונעצרו

המשטרה עצרה אחיות משני בתי חולים שהעלו ברשתות החברתיות פוסטים הכוללים עידוד ואהדה לטבח של חמאס בעוטף עזה • המפכ"ל: "שיידע כל מי שיסית נגד מדינת ישראל, כי משטרת ישראל תנקוט נגדו ביד קשה באפס סובלנות"
חיים טוויל
ב' חשון התשפ"ד / 17.10.2023 12:07

המשטרה עצרה אחות בבית החולים ‘בני ציון’ בחיפה שהעלתה פוסט שכלל מסרים של הזדהות ותמיכה בטבח שביצעו מחבלי ארגון הטרור חמאס בעוטף עזה.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

זאת לאחר דיווח שהגיע על הפוסט בו נכתב, בין היתר: “זה יותר ממה שהיינו יכולים לצפות לו”, “מדובר באירוע שמביא שמחה”.

החשודה בפרסום הפוסט, בת 55, אותרה תוך זמן קצר ונעצרה לחקירה בחשד להסתה, תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור.

בתום חקירתה יוחלט האם להביאה בפני בית המשפט השלום בחיפה ולבקש את הארכת מעצרה.

במקביל חוקרי תחנת טייבה פתחו בחקירה יזומה לאחר שקיבלו דיווח על פרסום ברשתות החברתיות התומך בפעולות הטרור והטבח בדרום, מצד תושבת בעיר כבת 30, העובדת כאחות בבית חולים במרכז הארץ.

בתום חקירתה הוחלט לפנות לבית המשפט ולבקש להאריך את מעצרה.

חוקרי תחנת רמלה פתחו אתמול בחקירה יזומה עם קבלת דיווח על פרסום ברשתות החברתיות של סרטון בו עולה קריאה למוסלמים לנצח את ישראל.

השוטרים איתרו את מפיץ הסרטון – תושב העיר בשנות העשרים לחייו ועצרו אותו לחקירה, בסיומה נכלא. בכוונת המשטרה להביא היום את החשוד בפני בימ”ש בראשון לציון בבקשה להאריך מעצרו, בהתאם לממצאי החקירה.

>> לכל העדכונים מהיום ה-11 למלחמה בעזה

מוקדם יותר הזהיר מפכ”ל המשטרה בישיבת הערכת מצב של סגל הפיקוד הבכיר מפני תמיכה בטרור בקרב ערביי ישראל. “שיידע כל מי שיסית נגד מדינת ישראל, סמלי השלטון שלה, נבחריה, חייליה ושוטריה כי משטרת ישראל תנקוט נגדו ביד קשה באפס סובלנות”, אמר.

לדבריו, “המספרים מלמדים על כך שאנשי האח”מ של משטרת ישראל הן בצוות הארצי והן בצוותים המחוזיים פועלים בנחישות ומקצועיות בנושא ההסתות. משטרת ישראל רואה חשיבות עליונה בבלימת התמיכה בחמאס דאעש ובטח אם תמיכה זו מגיעה מתוך גורמים מערבי ישראל שהם תושבי המדינה שחייליה ושוטריה מגנים עליהם בכל ימות השנה בדיוק כפי שהיא מגנה ונלחמת למען בטחון כלל תושביה. תמיכה בארגון טרור כל שהוא לא תעבור אצלי לסדר היום ראו הוזהרתם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות