מגל התנצל בפני הח”כ בשידור חי: ‘אמרו שאתה הזוי, התייחסו בלגלוג’

ינון מגל התנצל בשידור חי בערוץ 14 בפני ח"כ צביקה פוגל: "אתה כל השנים התרעת, אתה כל השנים צעקת באולפנים, ועליך אמרו שאתה איש הזוי, אליך התייחסו בלגלוג. אני מתנצל בפניך שלא מספיק הבאתי אותך לביטוי, ולא נתתי לך מספיק לדבר ולא מספיק התייחסתי אליך ברצינות"
חרדים 10
א' חשון התשפ"ד / 16.10.2023 18:33

ינון מגל, מגיש תכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14, התנצל בשידור חי בפני יו”ר הוועדה לביטחון לאומי, ח”כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

מגל אמר לפוגל: “היה פה מחדל מאוד מאוד גדול. לפני שאתה עוזב את האולפן, אני רוצה לומר לך, תשמע – אתה כל השנים התרעת, אתה כל השנים צעקת באולפנים, ועליך אמרו שאתה איש הזוי, אליך התייחסו בלגלוג כי אמרת להפציץ אותם ולא להתחשב במה שקורה שם ושצריך להכריע אותם.

“אתה באופן אישי אמרת שצריך להיכנס בהם ולהביס אותם, אתה השתמשת במינוחים שעכשיו כולם חכמים אחרי 1,500 נרצחים, שעכשיו כולם מדברים באולפנים, כל הגיבורים, כל אלה, כל האלופים במיל’ שדיברו כל השנים על הכלה והמנופים ושאפשר להתמודד, כל הקונספציה שכולם מאשימים עכשיו רק בן אדם אחד, את נתניהו, כל המערכת וכל האולפנים כולם היו שבויים באותה קונספציה שעכשיו באים בטענות לנתניהו.

“כל האנשים האלו, אני לא רוצה להגיד מילים קשות, אבל יש להם אחריות על הדברים האלה שהובילו אותנו לגירוש מרצועת עזה, וליציאה של צה”ל מתוך הערים הפלסטיניות ולזה שלא עשינו את חומת מגן שם, יש להם אחריות גדולה על המצב שהגענו אליו ועל כל האירוע.

>> לכל העדכונים מהיום העשירי למלחמה בעזה

“הם חושבים שהם ינצלו בזה שהם יסיתו את הכל לכיוון נתניהו, אבל אתה, אתה אמרת, ואני אומר לך שאני מתנצל בפניך שלא מספיק הבאתי אותך לידי ביטוי, ולא נתתי לך מספיק לדבר ולא מספיק התייחסתי אליך ברצינות, למרות שידענו כולנו שאנחנו נשלם את המחירים האלה ואני אומר לך תודה על זה שעשית את זה וסליחה שלא התייחסנו אליך יותר ברצינות”.

פוגל השיב: “הלוואי ולא הייתי צודק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות