מתקפה בליכוד על נתניהו: הפסקת אש היא כניעה, חולשה, השפלה

חברי הכנסת ושרים בליכוד יצאו במתקפה על הדיווחים כי יש ניסיונות להגיע להפסקת אש הומניטרית • טלי גוטליב: "הנהגה שמרחמת על מפלצות לא ראויה להנהיג" • משה סעדה: "'מה שהיה הוא לא מה שיהיה'? אז הגיע הזמן להראות את זה גם במעשים. עוד לא מאוחר לעצור"
חרדים 10
א' חשון התשפ"ד / 16.10.2023 10:45

חברי הכנסת ושרים בליכוד תקפו היום (שני) את הניסיונות להגיע להפסקת אש הומניטרית והכנס סיוע לעזה.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה ברשתות החברתיות שלה:  ‏”הנהגה שמרחמת על מפלצות שטבחו בנו לא ראויה להנהיג. הפסקת אש למספר שעות היא כניעה, היא חולשה, היא השפלה. הם ידעו שתהיה הפסקת אש, הם כל כך מכירים את ההתנהלות המבישה הזו. כל מי שלקח חלק בהחלטה ההזויה הזו הוא פחדן. בלי ריסוק חמאס ושיטוח עזה לא תהיה לנו זכות קיום”.

שר האנרגיה ישראל כץ הגיב בטוויטר: “תמכתי בסיכום בין רה”מ נתניהו לנשיא ביידן לאספקת מים לאזור דרום עזה כי זה תאם גם את האינטרס הישראלי. אני מתנגד בתוקף לפתיחת המצור ולהכנסת סחורות לעזה על רקע הומניטרי. מחויבותנו היא למשפחות הנרצחים ובני הערובה החטופים – ולא למרצחי החמאס ומי שסייעו להם”.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: “מי שטובחים בילדים, אונסים נשים וחוטפים תינוקות – לא ראויים לשום רחמים. את האויב החמאסי-נאצי ננצח רק בעוצמה ובנחישות”.

ח״כ משה סעדה: “‏איני חבר בקבינט אבל כל אדם מבין שהכנסת סחורות לרצועה ללא תנאי והפסקת אש הומינטרית עם מי שמחזיק ילדים ונשים בשבי נורא, הן דבר בלתי מתקבל על הדעת. ‏אני נמצא בשטח ואזרחי ישראל כולם מצפים למשהו אחר. ‘״מה שהיה הוא לא מה שיהיה’? אז הגיע הזמן להראות את זה גם במעשים. עוד לא מאוחר לעצור את הכנסת הסחורות ולהמשיך לדבר עם החמאס והאזרחים החפים מפשע שקראו קריאות שמחה, חילקו סוכריות וביזו גופות יהודים, בשפה שהם מבינים. רק כך ננצח”.

>> לכל העדכונים מהיום העשירי למלחמה בעזה

ח”כ צבי סוכות כתב בחשבון הטוויטר שלו: “זכות הקיום היחידה של הממשלה הזו כרגע היא שבירת כללי המשחק הרגילים מול עזה. כרגע זה עדיין לא קורה. לא עושים מו”מ עם נאצים. לא הפסקת אש עם נאצים. ולא מחכים שהנאצים יתקפו ראשונים גם אם האמריקנים מבקשים”.

חבר ועדת חוץ וביטחון, ח”כ בועז ביסמוט, כתב: “אסור לשכוח שגם ‘האזרחים התמימים’ – האכזריים והמפלצתיים מעזה לקחו חלק פעיל בפוגרום בתוך יישובי ישראל, ברצח השיטתי של יהודים ושפיכת דמם, בחטיפת ילדים, קשישים, ואמהות ובכפיתת תינוקות ושריפתם חיים! אסור לרחם על אכזרים, אין מקום לשום מחווה הומניטרית – יש למחות את זכר עמלק!”

ח”כ יצחק קרויזר כתב: “בזמן שרוצחים שפלים טבחו בנו ללא רחם, הבלגנו, שתקנו, לא עוד! רוצים הכרעה ברורה בדרום ובצפון למוטט ולחסל את אויבנו. מי שלא מסוגל לנצח שילך, תנו לצה”ל לכסח!”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר העביר דרישה לנתניהו, כי כל הקלה לרצועת עזה, כגון פתיחת מים, הכנסת סחורות, וכל הקלה אחרת, תובא לדיון בקבינט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות