מצבם בינוני: בן 13 התחשמל כשבנה סוכה, בן 14 נפל מגובה כשבנה סוכה

בן 14 נפל מפרגולה תוך כדי בניית סוכה בחצר ביתו ברחוב סוקולוב בבני ברק ופונה במצב קל-בינוני • נער בן 13 התחשמל ונפל מסולם, תוך כדי בניית סוכה בחצר בית כנסת ברחוב בן איש חי בבית שמש - ופונה במצב בינוני
חיים טוויל
י"ג תשרי התשפ"ד / 27.09.2023 22:46

נער בן 14 נפל הערב (רביעי) מפרגולה תוך כדי בניית סוכה בחצר ביתו ברחוב סוקולוב בבני ברק, וסבל מחבלות בגב.

היעד הבא של המוסד הוא אתה! פותחים לך הזדמנות למסלול יוקרתי

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים שניידר בפתח תקווה,  כשמצבו קל עד בינוני.

אמיתי יחיאל, חובש איחוד הצלה: “לדברי חבריו, הוא נפל מפרגולה עליה טיפס כשבנה את הסוכה בחצר ביתו. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר קל עד בינוני”.

חובשי הצלה דניאל הורברג ונחמיה ברגר: “כשהגענו למקום, מצאנו נער בן 14 הסובל מחבלות בגב לאחר שנפל מגובה של כשני מטרים בעת שעסק בבניית סוכה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד”א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קל-בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שניידר בפתח תקווה”.

מוקדם יותר הערב נפל נער בן 13 מסולם, תוך כדי בניית סוכה בחצר בית כנסת ברחוב בן איש חי בבית שמש – לאחר שהתחשמל.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה פינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

מוישי הורביץ, חובש איחוד הצלה: “לדברי חבריו הוא נפל מסולם לאחר שהתחשמל כשבנה את הסוכה בחצר בית הכנסת. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה. בשלב זה מצבו מוגדר קל עד בינוני”.

פראמדיק ‘צוות הצלה’ אלעד פינץ וחובשי רפואת חירום יוסף חיים האוזי וחיים גרליץ: “כשהגענו למקום ראינו נער כבן 13, מוטל על הרצפה כשהוא סובל מחבלות בפנים לאחר שהתחשמל במהלך בניית סוכה וכתוצאה מכך נחבל.

“בסיוע חובשים ופראמדיקים נוספים של מד”א וצוות הצלה, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות. הוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד”א במצב בינוני לחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק בירושלים.”

נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין מציין, כי גם השנה כבר אירעו מספר מקרים של נפילות מגובה במהלך ההכנות לחג הסוכות. ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אסונות מיותרים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות