מגל: “ביום הקדוש ביותר מתנהגים כמו חיות אדם”. מה השיב כספית?

איש התקשורת ינון מגל התבטא בחריפות נגד המוחים במהלך תפילת יום הכיפורים בכיכר דיזנגוף: "מתנפלים על מתפללים, בגלל מה? בגלל חבל עם שני דגלים עליו? חולים, משוגעים, עומדת אחת עם שלט 'די לקידוש'. זה מה שיצא מכם?"
חרדים 10
י"ב תשרי התשפ"ד / 27.09.2023 11:37

איש התקשורת ינון מגל התבטא  הבוקר (רביעי) בתוכניתו ברדיו 103FM בחריפות נגד מפגיני השמאל שהתעמתו עם מתפללים במהלך תפילת יום הכיפורים בכיכר דיזנגוף בתל אביב.

היעד הבא של המוסד הוא אתה! פותחים לך הזדמנות למסלול יוקרתי

“ביום הקדוש ביותר בעם היהודי, מתנהגים כמו חיות אדם”, אמר ינון. “מתנפלים על מתפללים, בגלל מה? בגלל חבל עם שני דגלים עליו? חולים, משוגעים, עומדת אחת עם שלט ‘די לקידוש’. זה מה שיצא מכם? התועבה הזאת? כרגיל אתם פשוט משקרים. ‘ראש יהודי’ גובה כסף על הפעילות שלו. זה לא שהם באים לנוער כמו שבנט שלכם עשה. זה לא האירוע.

“הם עושים פעילות, מי שרוצה להשתתף בה, אנשים מבוגרים, משלמים כסף ושומעים הרצאות. תפסיקו לשקר. תל אביב היא לא רק שלכם. אלפי אנשים מגיעים לתפילה בכיכר דיזנגוף”.

הוא הוסיף: “דיזנגוף מתהפך בקברו. מה אתם רוצים? עושים תפילה ביום כיפור. פתאום יש דיבור על הפרדה? בואו תגידו שאסור לשים כיפה, שאסור לעשות ברית מילה. אנחנו שואלים אתכם אם נעשה הפרדה. מי נראה לכם שאתם? קומדיה, זה מה שיצא מכם. חטפתם גול עצמי. אפילו המחאה שלכם התחילה לעשות מכתבי הבהרה. רוב הציבור במרחב הציבורי רוצה שהתפילות יהיו בהפרדה”.

בתגובה, השיב בן: “ניסיון הסחת הדעת הוא יפה, אנחנו יודעים שאתם מנסים להשתלט עלינו ולהרעיל לנו את הנשמה ואת הילדים, וזה לא יקרה. לא הייתי הולך להפגין מול תפילה, ועדיין – אנחנו צודקים. כמו שיש צביון לשכונה דתית, יש גם צביון לשכונה ליברלית. הפסקנו להוריד ראש, יש כאן מלחמה ואנחנו מתכוונים לנצח בה. יש לנו זכויות, יש לנו מסורת במרחב בו אנו גרים, מעניין שאכפת לכם מה קורה אצלנו גם כשאתם לא שם. חיינו פה 75 שנה, אף אחד לא שקל לנסוע ביום כיפור.

“להמשיך להתקוטט על זה לא כל כך בא לי”, הודה, “אמרת בתקופת הממשלה הקודמת ש’הם לא רוצים שתפגינו נגד יוקר המחיה, אז הם מבלבלים לכם את המוח’. אותו הדבר קורה עכשיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות