זה הצעד החריג של הצוות בבית הלבן – בגלל החשש שביידן ייפול

לפי האתר 'אקסיוס', הנשיא הקשיש שכבר מעד במהלך טקס, החל לנעול נעלי טניס באופן קבוע - ועולה למטוס הנשיאותי באמצעות גרם מדרגות נמוך יותר • והכל כדי למנוע תרחיש שבו הוא ימעד מול המצלמות - ויחרוץ את גורלו
חרדים 10
י"ב תשרי התשפ"ד / 26.09.2023 22:24

הצוות של הנשיא ג’ו ביידן החל לאחרונה לבצע שינויים בהתנהלותו היומיומית, מתוך חשש כבד שמעידה נוספת מול המצלמות תחריף את מצבו בסקרים – ותגזור את גורלו בקרב החוששים להצביע לו בגלל גילו. כך דיווח היום (שלישי) אתר ‘אקסיוס’.

רוצה לעבוד ב’מוסד’, שב”כ, או במשטרה? בא להשתלב בשכר גבוה

ביידן, שתועד  לפני ארבעה חודשים מועד ונופל במהלך טקס. הוא צפוי להיות בן 82 אם יושבע בשנית בינואר 2025, וכבר עכשיו הוא הנשיא המכהן הראשון שחצה את גיל 80.

מהסקרים האחרונים המתפרסמים בארה”ב עולה, כי החשש העיקרי של הבוחרים הוא גילו המתקדם של ביידן. לפי סקר של AP, כשלושה רבעים מהם סבורים שהוא זקן מדי לכהן בתפקיד נשיא.

לפי הדיווח – שפורסם ב’ישראל היום’ – מאז המעידה שלו, הוא החל לנעול נעלי טניס באופן תדיר יחסית, כדי לא להחליק. כמו כן, מאז אותו אירוע מקפידים שהוא יעלה על מטוסו הנשיאותי באמצעות גרם מדרגות נמוך יותר, כדי להקטין את הסבירות שייפול.

הצוות סבור שגם אם ילעגו לביידן על שהוא לובש חליפה עם נעלי טניס, זה עדיף על מבוכה בדמות של נפילה. שכן, החשש הוא שמעידה, אפילו קטנה, תיצור אפקט קטלני בסקרים.

עוד דווח באתר, כי לביידן יש מאמן שכבר בנובמבר 2021 יצר עבורו שגרת אימונים שנועדה לשפר את שיווי המשקל שלו. לא ברור אילו תרגילים בדיוק ביידן עושה עם המאמן, אך ידוע מזה שנים שהוא אוהב לרכב על אופני כושר ועל אופני שטח.

מהבית הלבן מסרו ל’אקסיוס’: שגרת האימונים שלו אינה חדשה, וכבר דווחה בדוחות הרפואיים שלו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות