נתניהו: אם לא נסגור את הגבול המזרחי – ישראל לא תהיה יהודית

נתניהו הזהיר בישיבת הממשלה האחרונה: "שטף הפליטים שזורם עכשיו גם מאפריקה וגם מארצות איסלמיות מכניע את כל המדינות. לישראל יש את כל האלמנטים להיות מדינה שקוסמת למסתננים האלו" • "הגבול המזרחי מאוד ארוך ופחות מאובטח, עלול להפוך להיות הפתח הבא שדרכו יזרמו"
חרדים 10
י"א תשרי התשפ"ד / 26.09.2023 18:47

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר כי במידה וישראל לא תסגור את הגבול המזרחי שלה – היא כבר לא תהיה מדינה יהודית.

רוצה לעבוד ב’מוסד’, שב”כ, או במשטרה? בא להשתלב בשכר גבוה

לפי דיווח של זאב קם ברשת ב’, את הדברים אמר ראש הממשלה בחלק הסגור של ישיבת הממשלה האחרונה.

ראש הממשלה הסביר בישיבה, כי ישראל היא בין המדינות הבודדות ששולטות כמעט לחלוטין בגבולות שלה. עם זאת, הדגיש נתניהו, כי יש לנו גבול אחד שעדיין אינו מטופל בהיבט של גדר – וזה הגבול המזרחי, ואנחנו נצטרך לסגור גם אותו.

“אם לא נסגור את הגבול המזרחי לא תהיה מדינה יהודית”, אמר נתניהו. “שטף הפליטים שזורם עכשיו גם מאפריקה וגם מארצות איסלמיות מכניע את כל המדינות”.

ראש הממשלה הציג את קפריסין כדוגמה, כשאמר שבין 6 ל-7 אחוז מאוכלוסיית קפריסין היא מוסלמית. “אנחנו יכולנו להיות במצב דומה לזה שלהם, אלמלא ההחלטה לסגור את הגבול הדרומי שלנו נגד כל המלעיזים. וגם את הגבול הצפוני.

“מכיוון שיש לישראל את כל האלמנטים להיות מדינה שקוסמת למסתננים האלו, והיא קרובה ונגישה, והגבול המזרחי הוא מאוד ארוך ופחות מאובטח, הוא עלול להפוך להיות הפתח הבא שדרכו יזרמו המסתננים בעל כורחם, כי המצב באפריקה מחמיר והרעב מחמיר והמלחמות מחריפות ואנשים ינועו בעל כורחם”.

לכן, ציין ראש הממשלה, ישראל תהיה חייבת לסגור את הגבול. בעקבות כך, הוא  הנחה במושב הקרוב לחוקק את חוק יסוד ההגירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות