“מחזה אנטישמי, הבנת את זה מר גנץ?”: דודי אמסלם עולה למתקפה

השר דודי אמסלם התייחס בציניות לשנאה בתל אביב: "צילומים נדירים, מזעזעים ובלעדיים מטהרן בהם יהודים מוכים ומבוזים בערב יום כיפור. אתה הבנת את זה מר גנץ..." • הליכוד: "דורשים מגנץ לגנות בפה מלא, בלי אולי ובלי אבל, את האלימות ואת הפרובוקציות מצד פעילי השמאל"
אריה ריבקינד
י"א תשרי התשפ"ד / 26.09.2023 13:13

השר דודי אמסלם התייחס היום (שלישי) למפגן השנאה ברחוב דיזנגוף בתל אביב במהלך תפילת יום כיפור – ותקף את מפגיני השמאל בטענה כי סיפקו “מחזה אנטישמי”.

רוצה לעבוד ב’מוסד’, בשב”כ או במשטרה? בא להשתלב בשכר גבוה

השר מהליכוד שיתף סרטון שמתעד חלק מהאירועים, וכתב בציניות, כאילו שהם התרחשו בגולה.

“צילומים נדירים, מזעזעים ובלעדיים מטהרן בהם יהודים מוכים ומבוזים בערב יום כיפור, בגלל שביקשו להתפלל ביום הקדוש ליהודים. האיראנים יודעים שאנו בארץ ישראל נותנים לכל המוסלמים ושאר העדות להתפלל כאוות נפשם, ואף מכבדים אותם על כך”, כתב.

אמסלם הוסיף: “אני קורא למשטר האירני לאפשר ליהודים לעלות ארצה ולממש את חופש הדת והפולחן. מחזה אנטישמי כזה הרי לא יכול לקרות בארץ ישראל… בע״ה בשנה הבאה נראה את כולם בישראל, בארץ הקודש, שם יוכלו להתפלל באין מפריע. אתה הבנת את זה מר גנץ…”

הליכוד תקף בצהרים את יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ, שנמנע מלגנות את אלימות מפגיני השמאל: “גנץ שמדבר גבוהה גבוהה על אחדות, מעודד בשתיקתו שנאת חינם ומסרב לגנות תוקפי מתפללים בערב יום הכיפורים.

“אנו דורשים מגנץ לגנות בפה מלא, בלי אולי ובלי אבל, את האלימות ואת הפרובוקציות מצד פעילי השמאל בערב יום הכיפורים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות