לאחר החגים: חברת דיפלומט מעלה מחירים. ואת מי מאשימה? הספקים

יבואנית המזון תייקר את מוצריה בפעם הרביעית השנה • ההתייקרות צפויה לחול מה-15 לאוקטובר - ובאחוז משוקלל תביא לעלייה של 4.01% במחירים של מוצרי הטואלטיקה, ולעלייה של 3.37% במחירי מוצרי המזון
חרדים 10
י"א תשרי התשפ"ד / 26.09.2023 11:24

יבואנית מוצרי המזון דיפלומט הכריזה היום (שלישי) על העלאת מחירים במוצרי המזון והטואלטיקה שלה –  פעם נוספת מיד לאחר חגי תשרי.

רוצה לעבוד ב’מוסד’, שב”כ, או במשטרה? בא להשתלב בשכר גבוה

מדובר בהעלאת המחירים הרביעית של ענקית היבוא השנה. ההתייקרות, צפויה לחול מה-15 לאוקטובר.

דיפלומט מייבאת עשרות מותגים – ביניהם גי’לט, אוריאו, מילקה, פנטן, גי’קובס, היינץ, פמפרס, אריאל ועוד.

במסגרת גל התייקרויות במשק בתחילת חודש יוני האחרון, דיפלומט הודיעה על העלאת מחירי כל מוצריה בשיעור של עד 25% – ובהם מילקה, אוריאו, היינץ ופרינגלס.

בהודעה שפרסמה דיפלומט, היא האשימה את הספקים: “לאור התייקרות מחירי הקנייה מספקינו, אנו נאלצים להודיע על עדכון מחיר של חלק מהמוצרים אותם אנו מפיצים. העלייה תהיה באחוז משוקלל של: טואלטיקה 4.01%, מזון 3.37%. המחיר לצרכן הוא לשיקול דעתו הבלעדי של הקמעונאי”.

לפי חדשות 12, רבים ממוצריה של דיפלומט הוקטנו לאחרונה, כך שהמחיר של המוצר בפועל עלה. בעיקר מדובר במוצרים של התאגיד פרוקטר אנד גמבל ובהם מוצרי כביסה וניקיון, כמו אריאל, פיירי, הד אנד שולדרס ועוד.

רק לפני חודש, החברה איימה בהתייקרות מוצריה, בפרסום הדוח הרבעוני השני שלה לשנת 2023.

בדוח נכתב: “נוכח עליית מחירי המוצרים מספקיה והתייקרות התשומות שהחברה נושאת בהן, רווחיותה הגולמית של החברה על חלק ממוצריה נשחקה”.

בנוסף, נכתב:י “למיטב ידיעתה של החברה חלק מספקיה מתכוונים להמשיך בהעלאות המחירים במהלך השנה. משכך ובשל הימשכות היחלשות השקל אל מול האירו והדולר – החברה צופה כי תיאלץ להעביר התייקרויות אלה ללקוחותיה, שאם לא תהיה לכך השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות