וידר: ‘איזה רב אישר לעסקני ב”ב לקצץ בתקציב הטיפול בחולדות?’

חבר מועצת העיר מהליכוד במתקפה: "עסקני עיריית בני ברק מבקשים הערב לאשר בדחיפות קיצוץ, בין השאר, בתקציב הניקיון והטיפול בחולדות. רגע לפני שיציפו את העיר בתמונות רבנים - אשאל אותם הערב: איזה רב אישר להם את התכנית?" • בעקבות הפרסום - הישיבה בוטלה
אריה ריבקינד
ו' תשרי התשפ"ד / 21.09.2023 11:08

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק מטעם הליכוד, עולה הבוקר (חמישי) למתקפה נגד ראשי עיריית בני ברק – וטוען כי מי שהוא מכנה “עסקני עיריית בני ברק” מבקשים לאשר הערב בדחיפות קיצוץ, בין השאר, בתקציב הניקיון והטיפול בחולדות.

וידר תקף את ההתנהלות העירונית – וכתב: “לעסקני העירייה דחוף מאוד לכנס את מועצת העיר לדיון דחוף, שעות בודדות לפני הגשת הרשימות בבחירות. מה קרה?”

לדבריו, “חייבים לשלם בדחיפות חובות עצומים של עשרות מיליוני שקלים שגם צברו ריביות והצמדות, כתוצאה מהניהול הקטסטרופלי שלהם. את החשבון הם כרגיל מעבירים אלינו התושבים.

“אבל שימו לב מאיפה הם מתכננים לקחת את הכסף: צמצום משמעותי של תקציב הניקיון והטיפול בעכברים (!), הקטנת התקציב לאבטחת מוסדות חינוך, ביטול חלק גדול מהפעילות עבור נוער מתמודד, צמצום תקציב מוסדות חב”ד ועוד”.

חבר המועצה מבטיח: “רגע לפני שהם מציפים את העיר עם תמונות של גדולי ישראל, אני אדרוש מהם הערב לענות לציבור על השאלה הפשוטה – מי הרב שהם התייעצו איתו ואישר להם את התכנית הזו?”

כשעתיים לאחר פירסום הידיעה צייץ וידר: “וכבר יש בשורה משמחת מאוד: אחרי שפרסמתי הבוקר את התכנית המרושעת של העסקנים, הם נבהלו והחליטו עכשיו לבטל לחלוטין את ישיבת מועצת העיר הערב. ממשיכים לנצח!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות