בכירה במשטרה: עלייה בהתרעות – להגיע חמושים בנשק לבתי כנסת

ראש אגף המבצעים במשטרת ישראל ניצב סיגל בר צבי: "לקראת חגי תשרי, העלנו את רמת הכוננות באזורים מסוימים ברחבי המדינה, בדגש לערים ירושלים, ת"א ומוקדי התפילות והבילוי"
חיים טוויל
ג' תשרי התשפ"ד / 18.09.2023 14:15

ראש אגף המבצעים במשטרת ישראל, ניצב סיגל בר צבי, עדכנה היום (שני) את סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה על ההיערכות להמשך חגי תשרי – בדגש ליום הכיפורים.

בדבריה ציינה, כי ישנה עלייה במספר ההתרעות לפיגועים. “כמדי שנה לקראת חגי תשרי, העלנו את רמת הכוננות באזורים מסוימים ברחבי המדינה, בדגש לערים ירושלים, ת”א ומוקדי התפילות והבילוי”.

לדבריה, “בשבועות שקדמו לחגי תשרי נרשמה עלייה במספר ההתרעות. לנוכח זאת, משטרת ישראל ביחד עם כלל ארגוני החירום הלאומיים מקיימת הערכות מצב משותפות בהן נקבע מדרג ההיערכות”.

בהמשך דבריה התייחסה להתגברות ההסתה לטרור לקראת החגים: “מידי יום מקיימת משטרת ישראל דיונים משותפים עם גורמי ביטחון נוספים בהם שב”כ וצה”ל. העלייה במספר ההתרעות, יחד עם ההסתה לטרור שגברה אף היא לקראת חגי תשרי, הביאה אותנו להיערכות מיוחדת שבמסגרתה אלפי שוטרים, לוחמי מג”ב, ומתנדבים נפרסים ברחבי הארץ מידי יום. זאת, על מנת למנוע אירוע פח”ע ולאבטח מקומות תפילה, מקומות בילוי ואת הציבור בכלל לאורך כל תקופת החגים”.

בסיום דבריה הדגישה: “אנחנו קוראים לציבור שיש ברשותו נשק ומיומן לעשות בו שימוש בעת הצורך, לשאת את נשקו בימים אלו”.

מטרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת בתקופה זו היא להבטיח כי כל אזרח בישראל יוכל לטייל, לבלות ולחגוג בבטחה.

במשטרה אומרים, כי היא ערוכה לתת את המענה הנדרש בכל מקום ברחבי מדינת ישראל מהאוויר באמצעות מסוקי המערך האווירי, מהים באמצעות כוחות השיטור הימי ומהיבשה באמצעות כלל יחידות השיטור, לוחמים ומתנדבים, לרבות יחידות החילוץ ברחבי הארץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות