טיסת הסיוט של אל על מיוון: למה נוסעים נאלצו לישון על הריצפה

ישראלים נתקעו בשדה התעופה בסלוניקי 12 שעות - ואף לישון על הריצפה • אשת תקשורת: "הגיע הזמן שמישהו יגן על הצרכנים, לא?" • אל על בתגובה: "ספק חיצוני גרם לפגיעה במטוס של חברת סמארט ווינגס, המופעל עבור סאן-דור לטיסה לסלוניקי"
חרדים 10
י"ז אלול התשפ"ג / 03.09.2023 10:29

הטיסה שהפכה לסיוט: ישראלים שנתקעו בשדה התעופה בסלוניקי שביוון, נאלצו לשהות שעות ארוכות בשדה התעופה ואף לישון על הריצפה והספסלים, מבלי שניתן להם מענה, לכאורה.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

יולן כהן, עיתונאית חדשות 12, סיפרה בסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, על רקע תמונות של מבוגרים וילדים ישנים על ספסלים ועל הריצפה,  על מה שקרה: “אתם טסים בקרוב? אתם חייבים לשמוע על הטיסה שהפכה לסיוט. טיסה שבה ישראלים מספרים שהם שהו בנמל התעופה בסלוניקי יותר מ-12 שעות. אני מדברת על תינוקות, ילדים ומבוגרים שנאלצו לישון על בנמל התעופה הרצפה. חברת התעופה אל על שהייתה אמורה לספק להם טיסה פשוט לא ענתה להם”.

אחד הטסים סיפר בתיעוד: “דחו את הטיסה 5 פעמים.  ל-2:30 ל-3, ואז ל-5, אחר כך ל-8 וחצי ואז ל-10:20, כל הזמן הזה הייתה אפס תקשורת מאל על פשוט ביזיון”.

כהן סיכמה: “נשאלת השאלה, איך יכול להיות שחברות התעופה מרשות לעצמן להתנהג ככה לנוסעים, משרדי הממשלה צריכים להתחיל לקנוס את אותן חברות התעופה. הגיע הזמן שמישהו יגן על הצרכנים, לא? כי בסוף אנחנו מדברים על נוסעים ששילמו ממיטב כספן אלפי שקלים לכרטיס, מה דעתכם?”.

אל על מסרה בתגובה לכהן: “ספק חיצוני גרם לפגיעה במטוס של חברת סמארט ווינגס, המופעל עבור סאן-דור לטיסה לסלוניקי. כתוצאה מהפגיעה נגרם עיכוב ממושך שלא בשליטתנו. הנוסעים עודכנו במהלך הלילה ומטופלים על ידינו. אל על שמה את בטיחות וביטחון הנוסעים והצוות בראש סדר העדיפויות״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות