ב’יתד נאמן’: לראשונה התואר “רבינו” למרן הגר”ד לנדו

ביטאון מפלגת דגל התורה מכתיר לראשונה, בגיליונו היוצא-לאור הבוקר, רשמית את ראש ישיבת סלבודקה, הגאון רבי דוב לנדו, בתואר "רבינו מרן" - תואר בו הוכתרו רק מנהיגי הציבור הליטאי • מדובר במהלך בעל משמעות, רגע לפני ההכרעות הדרמטיות על חוק הגיוס ועל הבחירות המקומיות
יוסף גרינבוים
ט"ו אלול התשפ"ג / 01.09.2023 01:10

העיתון יתד נאמן, ביטאון מפלגת דגל התורה מכתיר, לראשונה, רשמית בגיליון היוצא לאור הבוקר (שישי) את ראש ישיבת סלבודקה, הגאון רבי דוב לנדו, בתואר “רבינו מרן”, תואר בו הוכתרו רק מנהיגי הציבור הליטאי בדור האחרון.

3 טעויות גדולות שרוכשים באשראי עושים והשיטה להימנע מהם!

התואר “רשכבה”ג” שהוצמד גם הוא לשמם ירד מן פרק עקב התנגדות נחרצת של ראש הישיבה לתואר זה.

דומה כי אין צורך להסביר את המשמעות וההשלכות של ההכתרה הרשמית בביטאון ‘דגל’, רגע לפני קבלת ההכרעות על חוק הגיוס ועל הבחירות המקומיות.

כפי שדווח בחרדים 10, ח”כ יעקב אשר נפגש לפני כשבועיים עם הגר”ד לנדו, קיבל ממנו הנחיות ברורות על ההתנהלות לקראת ההכרעה על חוק הגיוס, ושיגר אותו להתייעץ עם יתר חברי ‘המועצת’ של ‘דגל’, כאשר  ההכרעה הסופית תתקבל אצל הגר”ד לנדו.

בסביבת הגר”ד לנדו לא מתייחסים לפרסומים כאלו ואחרים בקשר לנושאי הבחירות וחוק הגיוס, פרסומים שברובם הגדול אינם נכונים. לדבריהם, רק כשתתקבל הכרעה ברורה על ידי ראש הישיבה – היא תפורסם.

עוד בנושא::

שרי רוט ברשת ב’: ‘מי שיכריע בסוף על חוק הגיוס יהיה הרב דוב לנדו’

יצוין, כי בכותרת נוספת בעיתון מוצמד התואר “מרן” לראש ישיבת סלבודקה  רבי משה הלל הירש. לתואר זה זוכים גם יתר חברי מועצת גדולי התורה של ‘דגל’.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות