עיתון בטורקיה: חב”ד ארגון שקשור ל’מאפיה’ ומרגל עבור המוסד

העיתון הנפוץ 'מילי גאזט' פרסם ראיון עם בכיר בממשל בקפריסין הטורקית שטען: אנשי חב"ד העבירו מידע על תנועות הצבא לידי המוסד • "הם מקבלים הכשרה בארה"ב, קונים נכסים בסמוך לבסיסי הצבא וכך אוספים מידע" • עוד בטענות: "עוסקים בהלבנת כספים ותומכים בקהילת הלהט"ב"
חרדים 10
י"ג אלול התשפ"ג / 30.08.2023 18:36

כלי תקשורת מוביל בטורקיה פרסם היום (רביעי) ראיון עם בכיר בממשל של קפריסין הטורקית, בו תקף בחריפות את חסידות חב”ד וכינה אותה “ארגון פשע”.  הוא גם האשים את אנשי חב”ד בריגול לטובת המוסד הישראלי.

3 טעויות גדולות שרוכשים באשראי עושים והשיטה להימנע מהם!

לפי דיווח של נטע בר ב’ישראל היום’, בראיון  שהופיע בשער העיתון ‘מילי גאזט’ – כלי תקשורת נפוץ, שמרני, קיצוני ולעיתים אנטישמי, מובאים דבריו של בכיר ברפובליקה הטורקית של צפון קפריסין, ישות ללא הכרה בינלאומית שנשלטת על ידי טורקיה – בהם הוא משתלח בשליחי חב”ד, הפועלים בשטחי הרפובליקה לטובת יהודי המדינה והתיירים הפוקדים אותה והפצת יהדות.

בראיון טוען הבכיר כי אנשי חב”ד מקבלים הכשרה בארצות הברית וכי הם מרגלים אחר תנועות הצבא המקומי.

“הם קונים נכסים בסמוך לבסיסי הצבא וכך אוספים מידע על פעילות הכוחות. דיווחתי על כך למשטרה אך התעלמו מהדברים ואף איימו על חיי”, מספר הבכיר.

המאמר ממשיך ומביא טענות נגד שליחי וחסידי חב”ד, שחלקם מופיעים בשמם בכתבה, לפיהן החסידות קשורה ל”מאפיה” וכי היא הצליחה להסתנן למנגנוני השלטון בצפון קפריסין.

בטענה אבסורדית במיוחד מסביר הבכיר עלום השם כי אנשי חב”ד פועלים, בהנחיית וושינגטון והמוסד, לסייע לקהילה הלהט”בית בשטחי הרפובליקה, וכי “הם עוסקים בהלבנת כספים”.

העיתון בו פורסמו הדברים שייך למפלגת ‘האושר’ הנמצאת בברית עם האופוזיציה, אך שייכת לזרם הפוליטי של הנשיא ארדואן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות