יהודי הותקף בדרך לכותל בידי ערבים – ותובע סכום פיצויים עצום

לפני שנתיים הותקף יהודי בידי ערבים בעת שצעד לתפילה בכותל • אחד התוקפים נעצר, הואשם בתקיפה ונידון לחצי שנת מאסר על תנאי ופיצוי של 6,000 שקלים •  חוננו הגיש תביעה אזרחית כנגד הערבי על 100,000 שקלים  • עו"ד חיים בלייכר: "נמשיך לפעול כדי שהפחד והבהלה יהיו מנת חלקם של הפורעים"
חיים טוויל
י"ב אלול התשפ"ג / 29.08.2023 15:34

לפני שנתיים הותקף יהודי בידי ערבים בעת שצעד לתפילה בכותל בבעיטות ובאבנים – ומשקפיו נשברו.

3 טעויות גדולות שרוכשים באשראי עושים והשיטה להימנע מהם!

אחד התוקפים נעצר, הואשם בתקיפה ממניע גזעני ונידון לחצי שנת מאסר על תנאי ופיצוי של 6,000 שקלים.

עו”ד מנשה יאדו מחוננו הגיש תביעה אזרחית בשמו של היהודי כנגד התוקף הערבי לבית משפט השלום בירושלים על 100,000 שקלים.

כתב האישום שהוגש נגד הערבי מתאר כיצד תקף יחד עם חבריו את היהודי: “בתאריך 11.10.21 הלך התובע לכותל המערבי דרך רחוב דרך שכם. באותה העת שהו במקום הנתבע ואחרים והבחינו במתלונן.

“אחד מהאחרים התקרב לתובע ובעט בו, וכתוצאה מכך נפל התובע ארצה, ובהמשך לכך זרק אחר נוסף על המתלונן אבן, ואותו שבעט בתובע הרים מהרצפה בקבוק שנשמט מיד המתלונן עת נפל על הרצפה והשליך את הבקבוק ארצה.

“התובע קם והחל לנוס מהמקום, או אז רץ הנתבע לעבר התובע היכה אותו בפניו ומיד לאחר מכן השליך אחר נוסף אבן על התובע. כתוצאה מהתקיפה נפגע התובע בפניו ונשברו לו המשקפיים בשווי של 4280 שקלים. במעשיו תקף הנאשם את התובע וגרם לו חבלה של ממש מתוך מניע גזעני”.

עו”ד חיים בלייכר, מנהל מחלקת נפגעי איבה של חוננו: “התקיפה האכזרית והאנטישמית על ידי פורעי הטרור האיסלאמיסטי נועדה בראש ובראשונה ליצור בקרבנו פחד ולסלק את עם ישראל מעיר הקודש ירושלים. אנו פועלים יחד עם נפגעי פעולות האיבה להשיב את ההרתעה, החל בכך שנפגע העבירה הקפיד להגיע פעם אחר פעם לדיון הפלילי של המחבל שנתפס והביא למאסרו של מחבל – וכלה בהגשת התביעה האזרחית במטרה לגבות מהמחבל מחיר כבד.

“אנו נמשיך לפעול כדי שהפחד והבהלה יהיו מנת חלקם של הפורעים והביטחון יחזור לידי אזרחי ישראל הנאמנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות