יהורם גאון נגד אהוד ברק: “לוקה בתסמונת נפשית, אנחנו הקורבן”

מבלי לנקוב בשמו, הזמר והיוצר טען בפוסט שפרסם בפייסבוק, כי ראש הממשלה לשעבר סובל מ'תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח'  • גאון תקף בחריפות: "ה'לשעבר' הזה מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס ולהישבר, הוא מזרים חומר מסוכן"
חרדים 10
י' אלול התשפ"ג / 27.08.2023 14:04

הזמר והיוצר יהורם גאון תקף אמש בחריפות, בדף הפייסבוק שלו, את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, מבלי לנקוב בשמו, וטען כי הוא לוקה ב’תסמונת מינכהאוזן’: הפרעה נפשית שמוכרת בעולם הרפואה בשם ‘מחלה מזויפת’ – מצבור של סימנים וסימפטומים המדמים מחלה, אך נובעים למעשה מפעולות שהחולה נוקט בעצמו.

רוכשים באמצעות כרטיס אשראי? כך תבטחו עצמכם מפני גניבות!

“יש ראש ממשלה ‘לשעבר’ שמאמין שהמדינה חולה והוא רוצה לרפא אותה להושיע אותה, להציל אותה מעצמה”, כתב גאון. “ויש חולִי בשם ‘תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח’, שזוהי תסמונת נפשית מוכרת בתחום הפסיכיאטריה, אשר עיקר ביטויה בכך, שאדם גורם בכוונה לפציעה או למחלה של אדם אחר, במטרה שניסיונות ההצלה שלו יעידו על טוב ליבו ומסירותו של הפוצע”.

גאון המשיך: “הלוקה בְתסמונת ‘מינכהאוזן באמצעות שליח’, הוא בדרך כלל הורה או בן זוג, לפעמים כמו במקרה שלנו זה ראש ממשלה לשעבר. ברוב המקרים הלוקה בָתסמונת גורם למחלה גופנית אצל הקורבן, בהזרמת חומר מסוכן לדמו, ואז הוא מריץ אותו לבית חולים כדי להצילו.

“אם לא הבנתם עדיין, אנחנו הקורבן, ש’הלשעבר’ הזה מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס ולהישבר, כדי לבוא ולהושיע אותנו מקריסה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות