‘חטפתי צרור, הבנתי שהולך למות’: שיפור במצבו של אריה גוטליב • צפו

דניאל ליאור, גיסו של אריה גוטליב: "הניתוח עבר בצורה טובה. בעזרת השם לא תהיה כריתה של שום איבר" • גוטליב שיחזר את האימה: "חטפתי את הצרור והבנתי שאני כנראה הולך למות – זו הייתה ההרגשה. אמרתי אם אני מת, אעשה את זה כמו שצריך ואגיד שמע ישראל ווידוי"
חרדים 10
ז' אלול התשפ"ג / 24.08.2023 13:58

דניאל ליאור, גיסו של אריה גוטליב, תושב בית חגי  שנפצע קשה בפיגוע הירי בהר חברון, מעדכן על שיפור שחל במצבו, לאחר שיצא מניתוח.

ליאור כתב: “ברוך ה’ הניתוח עבר בצורה טובה. בעזרת השם לא תהיה כריתה של שום איבר. דיברנו עכשיו עם המנתח. הוא אומר שלחודשיים הקרובים לא צפויים עוד ניתוחים”.

הוא הוסיף: “בימים הקרובים יהיו במעקב שאכן הדברים שטיפלו יתאחו כמו שצריך. הניתוח היה ברגל וגם בשתי הידיים. הרופא ממליץ להתחיל לקום וללכת במידת האפשר”.

ליאור הודה לכל המסייעים: “ברוך ה’ היו לו שליחים טובים! המנתח הבכיר ניתח אותו והמרדים הראשי הרדים אותו. תודה על התפילות. הרגשנו את זה מאוד!”

בראיון לערוץ 14 סיפר גוטליב על רגעי האימה: “הגוף שלי עף הצידה. היה רעש גדול של ירי כבד. מייד הבנתי שאנחנו המטרה בפיגוע הזה. ראיתי את בת שבע והבנתי שהיא כבר איננה בחיים. היא חטפה כדורים בראש ובצוואר. בתה החלה לצעוק ‘אמא אמא’, אך היא כבר לא יכולה הייתה לענות לה.

“חטפתי את הצרור והבנתי שאני כנראה הולך למות – זאת הייתה ההרגשה. אמרתי: אם אני מת, אעשה את זה כמו שצריך ואגיד ‘שמע ישראל’ ווידוי”.

גוטליב, בן 40, הסיע את בת שבע ניגרי הי”ד ובתה ונפצע באורח קשה. הוא פונה ל’סורוקה’ בבאר שבע עם פצעי ירי בגפיים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות