זהו “ג’ק סגל”: פורסמה תמונת החרדי שהתחזה לחילוני והונה נשים

יוסף מרדכי פריזר, חרדי כבן 35, אזרח ארה"ב המתגורר בירושלים, נשוי ואב לשני ילדים, שהציג עצמו כחילוני רווק שמעוניין בנישואים - נעצר בחשד למרמה • בנה לעצמו זהות בדויה בשם "ג'ק סגל", הבטיח הבטחות שווא לנשים, כולל הקמת משפחה - וביצע מעשים חמורים • 7 נשים כבר התלוננו
חיים טוויל
ז' אלול התשפ"ג / 24.08.2023 12:15

הדמות נחשפת: היום (חמישי) הותרה לפרסום תמונתו של  יוסף מרדכי פריזר, חרדי בן 35,  אזרח ארצות הברית המתגורר בירושלים, נשוי ואב לשני ילדים, החשוד כי בנה לעצמו זהות בדויה בשם “ג’ק סגל”, תוך שהוא מציג עצמו כאדם חילוני – הבטיח הבטחות שווא לנשים עמן יצר קשר אישי, והונה אותן, תוך ביצוע עבירות חמורות.

שלשום הוא נעצר ואתמול הוארך מעצרו בשישה ימים – עד יום שני.

על פי החשד ועדויות הנשים, “ג’ק סגל” הציג את עצמו – באמצעות יישומי היכרויות שונים – כחילוני, רווק שמעוניין בנישואים על אף היותו נשוי, והונה אותן. כך, למשל, הוא סיפר לנשים כי הוא עובד כמדריך בעמותה לכלבי נחייה.

על פי החשד של המשטרה, הוא יצר קשר עם נשים רבות, נפגש וניהל עמן קשר אישי, תוך שימוש בזהות הבדויה של “ג’ק סגל” והצגת נסיבות חיים שקריות שמסר להן, וזאת במשך מספר חודשים עם מספר נשים במקביל.

כל זאת, על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך, לרבות נישואין והקמת משפחה.

לפי דיווח של לירן תמרי ב’ווינט’, הפרשה נחשפה בין השאר הודות לעימות שהחליטו הנפגעות ממנו לערוך יחד. אחת הנשים שהייתה איתו בקשר הזמינה אותו לביתה, שם המתינו לו עוד כמה מתלוננות – שעימתו אותו עם מעשיו.

עד כה נאספו על ידי חוקרי מפלג ההונאה 7 עדויות של נשים שנפלו קורבן לתרמית של החשוד – והחקירה העלתה חשד כי ישנן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשים.

החקירה נמשכת בניסיון לאתר את אותן קורבנות נוספים.

“המשטרה קוראת לכל מי שנפלה קורבן למעשיו של החשוד שכינה עצמו באתרי ההיכרויות ‘ג׳ק סגל’, לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה”, נאמר בהודעת המשטרה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות