רק 5? הפרקליטות מערערת על עונש המחבלים שהציתו את בית ישובייב

הפרקליטות תערער על עונשם של שני מחבלים שהציתו את ביתה של משפחת ישובייב בשכונת שמעון הצדיק בירושלים לפני כשנה וחצי - ונידונו ל-4 ו-5 שנות מאסר בלבד • עו"ד חיים בלייכר: "חתירה לענישה מחמירה תרתיע את הטרור ותמנע התגברותו"
יוני גרין
ז' אלול התשפ"ג / 24.08.2023 11:03

פרקליטות המדינה הודיעה כי תערער על עונשם הקל של שני מחבלים אשר השתתפו בהצתת ביתה של משפחת ישובייב בשכונת שמעון הצדיק בירושלים בחודש פברואר 2022.

לפני כחודשיים נגזרו בבית המשפט המחוזי בירושלים על שני המחבלים 4 ו-5 שנות מאסר בלבד.

עו”ד חיים בלייכר מחוננו, המייצג את משפחת ישובייב, ברך על הודעת הפרקליטות: “אנו מברכים על הגשת הערעור. אין לנו את הפריבילגיה לוותר לטרור. פעילי הטרור רוצים לאיים על קיומנו וצופים כל הזמן על הנחישות של ישראל בהכרעת הטרור. חתירה לענישה מחמירה תרתיע את הטרור ותמנע את התגברותו”.

כפי שדווח בחרדים 10, בחודש פברואר 2022 יידו מספר מחבלים בקבוקי תבערה לעבר ביתה של משפחת ישובייב בשכונת שמעון הצדיק. הבקבוקים הציתו אש בבית המשפחה אשר גרמה לשריפת חדר השינה של ילדי המשפחה- שלא שהו באותו הזמן בביתם.

בגין אירוע זה ואירועים נוספים סביב בית משפחת יושבייב הוגשו כתבי אישום כנגד המחבלים בעבירות של הצתה, יצור נזק, נשיאת נשק, היזק בזדון ממניע גזעני, מעשה טרור של ניסיון הצתה, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, פעולה בנשק למטרות טרור ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות