היכה והעיף את כיפתו: ילד יהודי תובע מערבי עשרות אלפי שקלים פיצויים

לפני 4 שנים הותקף ילד יהודי בידי ערבי שהכה בראשו והעיף את כיפתו בעיר העתיקה בירושלים • הערבי הורשע בעבירה של תקיפה ונגזר עליו מאסר על תנאי ופיצוי בסך 1,000 ש"ח • כעת הגישה משפחתו של הילד תביעה אזרחית נגד התוקף על סך 30,000 שקלים
חיים טוויל
ז' אלול התשפ"ג / 24.08.2023 09:11

משפחתו של ילד יהודי, תושב העיר העתיקה בירושלים, אשר הותקף לפני 4 שנים בידי ערבי שהיכה בראשו והעיף את כיפתו, הגישה תביעה אזרחית על סך 30,000 שקליםכנגד הערבי, לאחר שהורשע בעבירה של תקיפה.

את התביעה הגיש עו”ד מנשה יאדו מחוננו.

כתב האישום מתאר את תקיפת הילד היהודי, אז בן 5 בלבד: “בתאריך 25.9.19 צעד המתלונן ברחוב בית הבד סמוך לשער שכם עם בנו הקטין. הנאשם הבחין במתלונן ובילדיו, התקרב אליהם ונצמד אל הקטין. בהמשך תפס הנאשם בראש הקטין וזרק את הכיפה שהייתה לראשו ארצה”.

עו”ד חיים בלייכר, מנהל מחלקת נפגעי איבה של  חוננו: “פעילי הטרור האסלאמי מחפשים כל הזדמנות כדי לפגוע ולנסות להמאיס את החיים שלנו בארץ ישראל ובירושלים בפרט גם באמצעות פגיעה והשפלה של ילדים שלא עשו רע לאיש.

“לצערנו לא מוצה הדין עם החשוד במישור הפלילי. מחלקת איבה של חוננו פועלת כדי לגבות מחיר נזיקי מלא מהחשוד על מעשיו הנפשעים ולקחת חלק במיגור של אותן פעולות טרור יום יומיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות