בזהות בדויה והבטחות שווא: שיקר לנשים וביצע מעשים חמורים

תושב ירושלים כבן 30, נשוי, בעל אזרחות אמריקנית שחי חיים חרדיים, שהציג עצמו כחילוני רווק שמעוניין בנישואים - נעצר אמש בחשד למרמה • השתמש בזהות בדויה בשם "ג'ק סגל", הבטיח הבטחות שווא, כולל הקמת משפחה - וביצע מעשים חמורים • ככל הנראה נפלו ברשתו 8 נשים
חיים טוויל
ו' אלול התשפ"ג / 23.08.2023 12:57

חוקרי מפלג ההונאה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים חוקרים בימים אלו תלונות שהוגשו בשבוע האחרון על חשד לביצוע עבירות חמורות שהושגו במרמה על ידי חרדי כלפי מספר נשים.

חידה: איזה טעם של מעדן ‘מילקי’ הוא הנמכר ביותר לאחר 40 שנה?

על פי החשד ועדויות הנשים, תושב ירושלים כבן 30, גבר נשוי, בעל אזרחות אמריקנית שחי חיים חרדיים, הציג  את עצמו – באמצעות יישומי היכרויות שונים – כחילוני, רווק שמעוניין בנישואים על אף היותו נשוי, והונה אותן, תוך ביצוע עבירות חמורות.

על פי החשד של המשטרה, החשוד יצר קשר עם נשים רבות, נפגש וניהל עמן קשר אישי, תוך זהות בדויה בשם “ג’ק סגל” והצגת נסיבות חיים שקריות שמסר להן, וזאת  במשך מספר חודשים עם מספר נשים במקביל.

כל זאת, על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך, לרבות נישואין והקמת משפחה.

עד כה נאספו על ידי חוקרי מפלג ההונאה 5 עדויות של נשים שנפלו קורבן לתרמית של החשוד – והחקירה העלתה חשד כי ישנן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשים.

החקירה נמשכת בניסיון לאתר את אותן קורבנות נוספים.

ככל הנראה מדובר ב-8 נשים.

אמש (שלישי) נעצר החשוד על ידי בלשי הימ”ר לחקירה. היום הוארך מעצרו ב-6 ימים עד לתאריך 28.8.

“המשטרה קוראת לכל מי שנפלה קורבן למעשיו של החשוד שכינה עצמו באתרי ההיכרויות ‘ג׳ק סגל’, לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה”, נאמר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות