תעלומת הגופה שאותרה בקיר דירה בחיפה: הדייר שמת רצח שותף?

בעל הדירה בחיפה שבה נמצאו בתוך קיר שרידי גופה החליט לשפץ אותה לאחר שהדייר שהתגורר בה מת בשבוע שעבר ממנת יתר • במשטרה בודקים: הגופה שייכת לשותפו בן ה-61, שנעלם באופן מסתורי לפני כשנה וחצי?
חרדים 10
כ"ג אב התשפ"ג / 10.08.2023 15:21

מציאת הגופה בתוך קיר של דירה בחיפה: גורמים במשטרה אישרו היום (חמישי) כי נבדקת האפשרות שמדובר באדם שרצח את שותפו לדירה.

לפי הערכות, הגופה שנמצאה אתמול בתוך קיר בדירה שעברה שיפוץ היא גופת גבר בן 61 ששכר את הדירה עם גבר נוסף.

השוכר שהתגורר בדירה מת לפני כ-10 ימים כתוצאה ממנת יתר, ללא חשד לפלילים.

לפי חדשות 12, בחקירה עלתה האפשרות שהאדם שנפטר לאחרונה הוא שרצח את השותף לדירה לפני כשנה וחצי, והסליק את גופתו ביציקת בטון.

זהות האדם ששרידי גופתו אותרו טרם ידועה, וכאשר נבדקה זהות האדם ש”נעלם” לפני שנה וחצי התברר כי הוא לא מוגדר נעדר, אך בשלב הזה עדיין לא נוצר קשר איתו.

הגופה נשלחה אתמול למכון לרפואה משפטית לבדיקה.

הגופה התגלתה במהלך עבודות השיפוצים שהחלו במקום – לאחר מותו של השוכר. הפועלים חפרו ביציקת בטון ששימשה בסיס למיטה, וגילו את חלקי הגופה ובהם גולגולת. הם מיהרו לעצור את העבודות והזעיקו את המשטרה, שפתחה בחקירת האירוע.

הפועל שאיתר את הגופה סיפר לחדשות 12: “במהלך עבודת שיפוצים בדירה נדרשנו להסיר יציקת בטון, ופתאום גילינו כל מיני חפצים. בשלב הבא, מצאתי שקית שחורה, פתחתי אותה וגיליתי ראש של בן אדם. לא יודע להגיד אם זה ראש של בחורה או גבר, ישר הזמנתי משטרה”.

בעל הדירה סיפר בשיחה עם ‘כאן חדשות’: “ידעתי שיחד עם השוכר היה חבר שעזב לפני כמה חודשים. בשבוע שעבר השוכר נפטר. אחרי שפינו את הגופה ואת כל הריהוט רצינו להתחיל שיפוץ, ואז ראינו שייצקו בטון בתוך הבית. אני לא יודע אם זה שנמצא הוא החבר של השוכר, אמרתי כל מה שאני יודע למשטרה”.

בעל עסק סמוך לדירה סיפר אתמול כי דיירים התחלפו בתדירות גבוהה מאוד בדירה הזו, לפעמים על בסיס כמעט שבועי. “מי שמגיע לכאן אלו אוכלוסיות קשות יום, לא פעם נרקומנים”, אמר.

אחד השכנים בבניין אמר לחדשות 12: “הדייר הזה נעלם לפני יותר משנה וחצי, ומאז לא יודעים מה קרה איתו. זה פשוט מטורף שזה קרה כאן, ועכשיו פתאום מתחילים להבין את הריח המסריח שהיה בחלק מהבניין, כנראה שזה בגלל הגופה הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות