דקר, שרף והציף הרכב: בן 26 מתל אביב מואשם ברצח יאיר חדד ז”ל בבקעה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד תושב תל אביב על רצח יאיר חדד ז"ל בחודש שעבר במטע תמרים בבקעה - וניסה להעלים את הראיות
חיים טוויל
כ"ג אב התשפ"ג / 10.08.2023 15:05

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב תל אביב בן 26 בגין רצח יאיר חדד ז”ל לפני כחודש, במטע תמרים בבקעה.

מעצרו הוארך עד להודעה חדשה. זהותו עדיין אסורה בפרסום.

לפי כתב האישום, הנאשם וחדד נפגשו בטבריה באורח מקרי ומבלי שהייתה ביניהם היכרות מוקדמת.

למחרת, אסף הנאשם את המנוח באמצעות רכבו, והשניים נסעו דרומה על כביש 90. בהמשך פנה הנאשם מזרחה בכביש 57 לכיוון גשר אדם, ועצר את רכבו זמן קצר אחר כך.

לאחר מכן, מסיבה שאינה ידועה, החליט הנאשם לרצוח את חדד.

אחרי שהחליט לבצע את המעשה דקר הנאשם את המנוח בשכמו, כתפו ובחמישה מקומות שונים בפניו באמצעות חפץ חד.

הוא השאיר את הגופה ברכבו במקום, ומאוחר יותר חזר עם ג’ריקן של דלק, הצית את הגופה והעביר אותה למטע תמרים סמוך.

עוד עולה מכתב האישום, כי בשעת ערב מאוחרת, נסע הנאשם ברכב למתחם החנויות ב’מפגש הבקעה’ שבכביש 90, נטל צינור כיבוי אש והציף את הרכב במים, במשך יותר משעה.

לאחר מכן הוא השליך על הכביש וליד הרכב חפצים שונים, ואף שטף את גופו והחליף בגדים כדי להסתיר את שאריות דמו של המנוח שנותרו ברכב ובכליו.

לנאשם מיוחסת בנוסף עבירה של השמדת ראיה.

מחקירת המשטרה עולה כי הרקע לרצח הוא פלילי.

הדיווח על איתור גופה שרופה בבקעה התקבל ב-12 ביולי בשעות הערב. הגופה נמצאה על ידי פלסטינים, והמשטרה הפלסטינית העבירה אותה לידי משטרת ישראל.

בחקירתו הראשונה הנאשם הכחיש כל קשר לרצח ולחדד ז”ל. אך בחקירתו השנייה טען שלקח את חדד טרמפ ואמר לו כי הוא “מכשף”. לדבריו, במהלך הטרמפ חדד “דקר ורצח את עצמו”. לטענתו, הוא נבהל ונמלט מהמקום.

עורך הדין שמייצג אותו מטעם מהסנגוריה הציבורית טען בדיון בענייני לפני כשבועיים כי הוא לוקה בנפשו וסובל מהתקפים פסיכוטיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות