רבה הראשי של קריית גת חשף ב’ירחי כלה’: מה קרה לזקן שלי?

כשהגאון רבי משה הבלין, רבה של קרית גת וחבר בית דין רבני חב"ד הגיע בשבוע האחרון לכינוס ה'ירחי כלה' בהרי הקטסקיל'ס במדינת ניו יורק, כמעט ולא ניתן היה לזהות אותו, כיוון שהופיע ללא זקנו הלבן • בשלווה מיוחדת הוא שיתף מה קרה לזקנו
יוסף גרינבוים
כ"ג אב התשפ"ג / 10.08.2023 12:06

הפעם האחרונה שהגאון רבי משה הבלין, רבה הראשי של העיר קריית גת וחבר בית דין רבני חב”ד, השתתף בכנס ‘ירחי כלה’ בהרי ניו יורק, היתה לפני 4 שנים.

בשבוע האחרון, כשהגיע הרב לכנס ‘ירחי כלה’ המתקיים בפארקסוויל שבהרי הקטסקיל’ס לקח רגע עד שהמשתתפים זיהו אותו: זקנו הארוך והלבן – נעלם.

נראה, כי הרב הבלין זיהה את המבטים התמוהים – ואת דבריו בכנס פתח בשלוות נפש, תוך שהוא מתייחס למראה החדש שלו.

“תודה לה’, אני בריא ולא מתמודד עם שום דבר סרטני חס ושלום”, אמר הגר”מ הבלין גלויות.

לפי דיווח באתר  COL, הרב הבלין שיתף כי לפני כשנה הבחין לפתע כי שערו נושר. אנשי מקצוע בתחום הבריאות מכנים את התופעה כ’אלופסיה אראטה’ או בעברית ‘קרחת אזורית’. 2% מהאוכלוסייה סובלת מהתופעה.

הרופאים ניסו כמה אפשרויות ולבסוף נתנו לו משחה למריחה על הפנים. הוא פעל לפי ההוראות ואכן זקנו החל לצמוח שוב, והחזיר לו חלק מהמראה המקורי. אבל אז הוא לקח הפסקה ואיבד שוב את זקנו.

כשהחל לטפל באמצעות המשחה, הוא כבר לא השיג תוצאות. הרופא הסביר לו שבגלל ההפסקה, זה איבד את השפעתו. כעת הרופאים יצטרכו לנסות תרופה אחרת.

הרב הבלין קיבל את מצבו בשלווה יוצאת דופן. הוא הוסיף כי זה מזכיר לו לקח שלמד ממורו המשפיע האגדי רבי שלמה חיים קסלמן זצ”ל: “כאשר אדם נמצא בנתיב להגיע לעידון רוחני, אתנחתא זמנית היא בעצם מכשול גדול. תוך כדי טיפוס על הסולם, אפילו רפיון קצר עלול להביא אותך ליפול.”

“מה שלמדתי מזה היה שעקביות היא המפתח בכל מה שאתה עושה”, סיכם הרב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות