השוטרים בהלם: כך צעירה בת 24 מימנה חתונתה וקנתה רכב יוקרתי

תושבת לוד בת 24 נעצרה בחשד להונאת עובדים זרים וגניבת כספים מחשבונותיהם בהיקף של כחצי מיליון שקלים - באמצעותם רכשה רכב יוקרה, כיסתה חובות ואף מימנה את חתונתה • ואיך היא הצליחה לעשות את הפשע?
חיים טוויל
כ"ג אב התשפ"ג / 10.08.2023 11:39

יחידת ההונאה של מחוז מרכז עצרה אתמול (רביעי), בתום חקירה סמויה, תושבת לוד בת 24 – בחשד להונאת עובדים זרים וגניבת כספים מחשבונותיהם בהיקף של כחצי מיליון שקלים, בהם רכשה רכב יוקרה, ‘כיסתה’ חובות – ואף מימנה את חתונתה באמצעות הכסף שגנבה.

המעצר בוצע לאחר שיחידת ההונאה ניהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה, בחשד לעבירות גניבה, הונאה והלבנת הון בהיקף עצום של כחצי מליון שקלים, באמצעות  משיכה והעברת כספים מחשבונותיהם של עובדים זרים מסודאן ואריתראה לחשבון אחר של חשודה, דרכו מימנה רכישת רכב יוקרה מסוג BMW ותשלומי חשבונות.

החשודה ניצלה את נגישותה לפרטי החשבונות של אותם עובדים זרים, הנמנים על לקוחות משרד עורכי דין במרכז הארץ, בו היא הועסקה כמזכירה.

עם קבלת המידע ואיתור הקורבנות, חוקרי היחידה המיוחדת ניהלו מעקב אחר תנועות הכסף, לאחר שהועברו סכומי עתק מחשבונותיהם, ללא ידיעתם או אישורם, אל חשבונות אחרים של משפחת החשודה. באמצעותם רכשה מוצרים שונים עבורה בשיטתיות.

בתום איסוף הראיות עברה אמש החקירה לשלב הגלוי, כאשר בלשי היחידה עצרו את החשודה לחקירה, לצד תפיסת מסמכים וראיות נוספות הקושרות אותה לעבירות וכן הקפאת חשבונות הבנק ותפיסת נכסיה – לקידום הליך חילוט.

החקירה נמשכת ובסיומה יועברו כלל ממצאיה לעיון והחלטת הפרקליטות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות